۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۲۴
کد خبر: 83308904
T T
۰ نفر
امام جمعه سمنان: ارتباط مستقيم مسئولان با مردم افزايش يابد

سمنان- ايرنا- نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه سمنان گفت: ميز خدمت و ارتباط مستقيم مسئولان با مردم براي بررسي و پيگيري مشكلات آحاد جامعه از سوي دستگاه هاي اجرايي استان افزايش يابد.

آيت الله سيد محمد شاهچراغي عصر پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: بيان بي واسطه مشكلات به مسئولان مي تواند مردم را به آينده و رفع دغدغه هايشان اميدوار كند.
وي خاطر نشان كرد: گرفتاري هاي مردم به دليل فشارهاي خارجي افزايش يافته و مسئولان بايد در اين شرايط سخت براي آحاد جامعه گوش شنوا باشند.
امام جمعه سمنان ادامه داد: در ماه هاي گذشته اقدام مثبتي با اجرا كردن ميز خدمت در محل نماز جمعه در شهرهاي استان سمنان انجام شد و مردم با كمترين دغدغه با مديران دستگاه هاي اجرايي هم كلام شدند.
آيت الله شاهچراغي با اشاره به اينكه بيان ديدگاه و نظرهاي مردم به صورت مستقيم با مديران دستگاه هاي اجرايي در نحوه خدمات رساني بسيار تاثيرگذار است، تصريح كرد: يكي از مزاياي مهم گفت و گوي چهره به چهره مردم با مسئولان شفاف سازي است كه دستگاه هاي اجرايي به نقاط ضعف خود در روند فعاليت هايشان پي مي برند.
امام جمعه سمنان افزود: تمام جهت گيري مسئولان در سال رونق توليد رفع حداكثري مشكلات مردم باشد و با اجراي طرح ميز خدمت آحاد جامعه به رفع مشكلاتشان دلگرم مي شوند.
امام جمعه سمنان گفت: تمامي مسئولان چند ساعت در هفته براي ملاقات عمومي زمان بگذارند و به صورت مستقيم با مردم براي شنيدن مشكلاتشان صحبت كنند.
7339/6103