۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 951
کد خبر: 83363157
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سمنان: پاسخ ایران به هر نوع گستاخی آمریکا دندان‌شکن است

سمنان- ایرنا- امام جمعه سمنان گفت: ایران اسلامی، با رشادت های سربازان جان برکف خود، جواب دندان‌شکن به گستاخی های اخیر آمریکا در تجاوز به مرزهای کشور می دهد.

آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای بزرگ این شهر افزود: ایران در مقابل تجاوز دشمن به مرزهای کشور جدی است و به هیچ عنوان اجازه اقدام های خرابکارانه به استکبارجهانی داده نمی شود.
وی خاطر نشان کرد: ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، می‌گوید ساقط شدن پهپاد آمریکایی شاید غیرعمدی بوده باشد، اما باید گفت سرنگون کردن این پرنده آمریکایی در راستای امنیت ایران بوده است.
امام جمعه سمنان ادامه داد: حرکت اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار برای ملت ایران خوشحال کننده بود و این اقدام برای جلوگیری از دیگر اقدام های استکبار جهانی بسیار ضروری بود.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان اضافه کرد: ایران اسلامی به هر تجاوزی پاسخ دندان شکن می دهد و ملت از هیچ ابرقدرتی هراس ندارد.
آیت الله شاهچراغی گفت: عملکرد قوه قضائیه با ریاست حجت الاسلام رئیسی در این مدت کوتاه بسیار مثبت بود و صدها مفسد اقتصادی در این روزها حکم مجازات دریافت کردند.
وی ادامه داد: در روزهای گذشته شنیده شد که دست کم ۶۰ قاضی به دلیل عملکرد ضعیف از کار قضاوت اخراج شدند که این اقدام برای مقابله با فساد بسیار ارزشمند است.
آیت الله شاهچراغی ادامه داد: در فصل تابستان و اوقات فراغت دستگاه های فرهنگی کشور کودکان و نوجوانان را با آموزه های دینی و انقلاب آشنا کنند.
وی ادامه داد: باید فرزندانی مومن برای جامعه اسلامی تربیت کرد و با این راهبرد می توان برای عزت و سربلندی این دیار گام برداشت.
امام جمعه سمنان گفت: باید جایگاه شهدا در جامعه بیش از پیش معرفی شود و آحاد جامعه قدردان مجاهدت های این ایثارگران هستند.
۷۳۳۹/۶۱۰۳

برچسب‌ها

اخبار مرتبط