۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹
کد خبر: 83311206
T T
۰ نفر

21 پل عابر پياده در شهر همدان نصب شده است

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹
کد خبر: 83311206
21 پل عابر پياده در شهر همدان نصب شده است

همدان- ايرنا- مديرعامل سازمان ترافيك شهرداري همدان گفت: 21 پل عابر پياده در اين شهر نصب شده كه از اين تعداد پنج دستگاه به صورت پل ساده، چهار دستگاه برقي و آسانسور، پنج دستگاه به آسانسور و هفت دستگاه نيز به پله برقي مجهز شده اند.

احسان صباغي روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: همه تجهيزات الكترونيكي و مكانيزه پل‌ها به حس‌ گرهاي مختلف مجهز هستند كه عده معدودي از شهروندان از اين امكانات به درستي استفاده نكرده و به پل‌ها آسيب وارد مي ‌كنند.
مديرعامل سازمان ترافيك شهرداري همدان با بيان اينكه مالك اصلي اين تجهيزات مردم شهر هستند، افزود: برخي از شهروندان به اموال عمومي از جمله پله ‌هاي برقي آسيب وارد مي‌كنند به صورتي كه سال گذشته براي خريد و تعويض شيشه‌ هاي حفاظ پله برقي‌هاي شهر 750 ميليون ريال هزينه شده است.
صباغي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه بعضي از اين پل‌ها دستخوش تخريب شده يا از كار افتاده‌اند بر اين اساس لازم است فرهنگ سازي در نگهداري و حفاظت از آنها صورت گيرد.
وي بر تجهيز پله‌هاي برقي شهر به دوربين مداربسته تاكيد كرد و گفت: مي‌توان با استفاده از اين دوربين‌ها ميزان بهره وري شهروندان از امكانات و تجهيزات نصب شده سطح شهر به ويژه در پل‌هاي عابر پياده را دانست.
7523/2087