۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۳۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 83372581
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همدان نیازمند ۱۹ پل عابر پیاده است

۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۳۴
کد خبر: 83372581
همدان نیازمند ۱۹ پل عابر پیاده است

همدان- ایرنا- مدیرعامل حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان گفت: تاکنون ۲۱ پل عابر پیاده احداث شده است که با نصب ۱۹ پل دیگر، نیاز این شهر برای تردد هوایی عابران در نقاط حادثه خیز برطرف می‌شود.

احسان صباغ روز پنجشنبه در نشست کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: برای ساخت این ۱۹ پل ۱۱۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در قالب طرح نیازسنجی پیش بینی شده است.

وی با توضیح اینکه در حال حاضر نیز تفاهم نامه برای ساخت و نصب پنج پل عابر پیاده در نقاط پرترافیک شهر همدان منعقد شده است، گفت: این پل‌ها در بلوارهای فاطمیه، بعثت، شهید رجایی، بهشت و بلوار ولایت نصب خواهد شد.

صباغ اضافه کرد: در مجموع ۴۰ پل عابر پیاده در سطح شهر نیاز داریم که با حمایت شورا و مدیریت شهری تأمین و راه اندازی خواهند شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: با احداث پنج پل، شهروندان از عرض مسیرهای پرترافیک فاطمیه، بعثت، شهید رجایی، بهشت و بلوار ولایت می‌توانند بدون دغدغه عبور کنند.

علی فتحی بیان کرد: این پل‌ها به زودی با حدود ۳۰ میلیارد ریال اعتبار احداث و نصب خواهند شد.

وی با اشاره به هزینه نگهداری اموال عمومی سطح شهر، اضافه کرد: شهرداری سالانه ۶ میلیارد ریال برای نگهداری پل‌های عابر پیاده هزینه می‌کند.

فتحی تخریب اموال عمومی به ویژه پل‌های مکانیزه عابر پیاده را دغدغه مدیریت شهری دانست و گفت: امکان تامین برخی از قطعات آسانسورها و پله برقی‌های پل‌ها به دلیل تحریم‌ها وجود ندارد و باید در حفظ و نگهداری این سیستم‌ها نهایت دقت را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید مدیریت شهری را در حفظ و نگهداری اموال عمومی به خصوص نگهداری پل‌های مکانیزه یاری کنند چرا که سالانه مبالغ هنگفتی برای این آسیب‌ها هزینه می‌شود.

۷۵۲۰/‏۲۰۸۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha