۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۵۸
کد خبر: 83314226
T T
۰ نفر

فاز جدید اختلاف میان مالك و كادر فنی تیم نساجی

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۵۸
کد خبر: 83314226
فاز جدید اختلاف میان مالك و كادر فنی تیم نساجی

ساری - ایرنا - باشگاه نساجی قائمشهر كه یك بازی تا پایان نخستین سال حضورش در لیگ برتر فاصله دارد با انتشار بیانیه شدیداللحن ، اختلاف میان مالك این باشگاه با كادر فنی را وارد مرحله جدیدی كرده است .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این بیانیه كه روز سه شنبه منتشر شد ، بر پاسخگویی به اظهارات اخیر ' حمید مطهری ' مربی تیم نساجی قائمشهر متمركز شده است ولی در این میان مجید جلالی سرمربی تیم را هم بی نصیب نگذاشته است.
اختلاف میان مالك باشگاه نساجی و كادر فنی اگر چه موضوع تازه ای نیست ، ولی رو در رو قرار گرفتنشان با توسل به رسانه و بویژه استفاده از شیوه صدور بیانیه موضوع جدیدی محسوب می شود.
شكاف میان دو طرف پس از آن به طرز پرنشدنی عمیق شد كه حمید مطهری بتازگی در مصاحبه ای از وجود برخی مشكلات موجود در باشگاه از جمله عدم پرداخت دستمزد بازیكنان ، پرواز ، زمین بازی
و مسایل دیگر سخن گفت.
یكی از ویژگی های بیانیه منتشر شده از سوی روابط عمومی باشگاه نساجی این است كه در آن پیرامون مشكلات ادعا شده توسط مطهری پاسخی دیده نمی شود و بیشتر مطالب بیانیه متوجه سابقه كاری این بازیكن سابق فوتبال در تیم های مختلف است.
مطهری در مصاحبه خود با حمایت از هواداران و بازیكنان نساجی قائمشهر ، تمام ریز و درشت مشكلات تیم نساجی را در نیم فصل دوم به خصوص عدم نتیجه گیری دربرخی بازی ها به خصوص شكست هفته بیست و هشتم برابر صنعت نفت آبادان در زمین خانگی را ناشی از عدم همراهی مالك باشگاه دانست.
آنچه باعث شد تا باشگاه نساجی به صورت آتشین به ادعاهای مطهری واكنش نشان دهد ، تایید این اظهارات توسط سرمربی تیم یعنی جلالی بوده است.
مجید جلالی كه نیم فصل دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر پس از كناره گیری جواد نكونام به نساجی قائمشهر آمد در كامنتی زیر مصاحبه حمید مطهری ضمن تایید ، این اظهارات را روشنگرانه توصیف كرد.
شروع اختلافات میان كادر فنی كنونی كه در نیم فصل دوم روی كار آمد و مالك باشگاه نساجی پس از شكست خانگی این تیم برابر صنعت نفت آبادان كه با نتیجه 2 بر 1 خاتمه یافت، علنی شد.
نساجی قائمشهر از 29 بازی رقابت های لیگ برتر با 33 امتیاز در رده 11 جدول 16 تیمی این رقابت ها قرار دارد و 26 اردیبهشت ماه در پایان رقابت های لیگ برتر هیجدهم میزبان پیكان تهران است كه سرمربی آن را نیم فصل اول این رقابت ها مجید جلالی سرمربی فعلی نساجی بر عهده داشت و به دلیل نتایج ضعیف از این تیم كناره گیری كرد.
** بیانیه نساجی چه می گوید ؟
باشگاه نساجی قائمشهر در بیانیه خود ضمن تكذیب اظهارات حمید مطهری مربی این تیم پیرامون مشكلات تیم از جمله لباس، پرواز و یا سفر زمینی و اقامت بازیكنان در بازی های خارج از خانه ، نسبت دادن این مشكلات به فرهاد صنیعی فر یكی از دو مالك باشگاه به دور از ادب و اخلاق اعلام كرد.
در این بیانیه با اعلام این كه مالك باشگاه در دو فصل اخیر حدود 25 میلیارد تومان برای رساندن نساجی به رده یازدهم جدول هزینه كرد ، نوشته شد : هیچ عقل سلیمی اختلاف افكنی از سوی این مالك را كه این میزان برای تیم سرمایه گذاری كرد ، قبول نمی كند.
باشگاه نساجی اظهارات مطهری كه اخراج محمد عباس زاده تاثیرگذار ترین بازیكن نیم فصل اول و به خصوص سال قبل نساجی ( لیگ یك ) را به مالك باشگاه نسبت داده بود ، غیر حرفه ای دانست و اعلام كرد كه اخراج و یا بازی دادن بازیكنان در حیطه اختیارات كادر فنی است و مالك باشگاه ( صنیعی فر) هیچ دخالتی در این كار نداشته و این اظهارات را اختلاف افكنی بین هواداران تیم با مالك باشگاه تعبیر كردند.
محمد عباسزاده بازیكن قائمشهر باشگاه نساجی یكی از تاثیرگذارترین بازیكن این تیم در رقابت های لیگ یك سال گذشته بود كه نیم فصل دوم با درخواست كادر فنی نساجی از سایپا به نساجی آمد و توانست با گل های حساسش تیمش را لیگ برتر و خودش را آقاگل این رقابت ها كند و از بازیكنان محبوب نزد هواداران است.
یكی از دلایل موافقت باشگاه نساجی با ماندن عباسزاده در این تیم برای فصل جاری رقابت های لیگ برتر حمایت هواداران از این بازیكن بود به طوری كه وی پس از چند هفته بلاتكلیفی پس از صعود تیمش به لیگ برتر با فشار هواداران باشگاه تن به انعقاد قرارداد با این بازیكن داد.
باشگاه نساجی قائمشهر در پاسخ به اظهارات مربی تیمشان در انتقاد به پرداختی بازیكنان و كادر فنی بدون اشاره به میزان پرداختی به بازیكنان اعلام كرد كه این مربی بابت دستمزد 200 میلیون تومانی خود تاكنون حدود 170 میلیون تومان دریافت كرد و مابقی نیز به دلیل شكست در برابر صنعت نفت آبادان به عنوان جریمه كسر شد.
مالكان باشگاه نساجی قائمشهر در پی شكست خانگی تیمشان برای صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هشتم ، بازیكنان و كادر فنی را به حدود 10 درصد از قرارداد جریمه كردند.
باشگاه نساجی در این بیانیه با اشاره به صعود تیم های پایه نساجی قائمشهردر فصل جاری ، عملكرد فرهاد صنیعی فر یكی از دو مالك باشگاه نساجی را مثبت ارزیابی كرد.
نساجی قائمشهر تنها نماینده مازنی ها در لیگ برتر است كه پس از 13 سال استان مازندران را در رقابت های لیگ برتر تیمدار كرد.
نساجی قائمشهر كه هم اكنون با 33 امتیاز در رده یازدهم رقابت های لیگ برتر قرار دارد در لیگ نوزدهم نیز حضور خواهد داشت.
6982/1654
۰ نفر