۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۲۷
کد خبر: 83316119
T T
۰ نفر
مجيد جلالي از نساجي رفت

ساري - ايرنا - مجيد جلالي سرمربي تيم نساجي مازندران ساعاتي پيش از آخرين بازي تيمش در هيجدهمين دوره ليگ برتر از اين تيم خداحافظي كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، نساجي مازندران برابر برنامه سازمان ليگ فردا پنجشنبه 26 ارديبهشت آخرين ديدار ليگ هيجدهم را برابر پيكان تهران در خانه اش ورزشگاه شهيد وطني برگزار مي كند و قرار بود امشب هم مصاحبه پيش از بازي سرمربيان دو تيم در قائمشهر برگزار شود.
جلالي كه نيم فصل دوم با كناره گيري جواد نكونام از سرمربيگري به نساجي پيوست ، عصر امروز چهارشنبه به دليل اخراج دستيارش از زمين تمرين بازيكنان با انتشار پيام اينستاگرامي از هواداران پرشمار تيم نساجي خداحافظي كرد.
مهدي مطهري دستيار جلالي در نساجي از هفته پيش به دنبال افشاگري در باره برخي مشكلات اين تيم و نسبت دادن آن به يكي از مالكان باشگاه مورد غضب قرار گرفت و كارت قرمز اخراج از تيم را دريافت كرد.
اگر چه مطهري ظاهرا به اخراج زباني از تيم تن نداد و پس از آن هم در تمرينات تيم حضور يافت ، ولي مسئولان باشگاه نساجي در آخرين تمرين بازيكنان كه عصر امروز در ورزشگاه وطني برگزار شد اجازه ورود به دستيار آقا معلم ندادند و همين كار باعث عصبانيت و حداحافظي جلالي شد.
جلالي پس از آن كه مطهري اجازه ورود به ورزشگاه را نيافت ، بازيكنان را از زمين تمرين به رخت كن برد و ظاهرا با اعلام خروج از تيم ، هدايت تمرين را به محمد عباس زاده و حامد شيري دو كاپيتان اين تيم سپرد.
سرمربي نساجي پس از خداحافظي از هواداران در پيام اينستاگرامي ، پرونده حضور در اين تيم را بست و در مصاحبه پيش بازي هم حضور نيافت .
مصاحبه پيش از مسابقه با خبرنگاران برابر برنامه ريزي هيات فوتبال قائمشهر قرار بود ساعت 19 و 30 دقيقه با حضور جلالي برگزار شود.
مسئولان باشگاه نساجي عصر روز گذشته نيز سرپرست تيم نساجي را به دليل آنچه كه عدم تمكين به دستور شفاهي يكي از مالكان باشگاه براي اخراج حيمد مطهري ناميدند ، اخراج كردند.
به نظر مي رسد تيم نساجي كه همواره هنگام حضور در ليگ دسته يك در پايان ليگ يا نيم فصل دچار حاشيه مي شد ، با ورود به ليگ برتر نه تنها از زير سايه حاشيه ها خارج نشد ، بلكه اين بار حاشيه حتي زودتر از پايان فصل و تعطيلات به سراغ تيم آمد تا آخرين بازي بدون سرمربي ، دستيار و سرپرست تيم برگزار شود.
اگر چه هنوز حدود 20 ساعت به آخرين بازي نساجي در ليگ برتر باقي مانده است ، ولي پرسش طنزگونه در ميان فوتبال دوستان مازندراني اين است كه ' آيا با اين فرماني كه مسئولان باشگاه نساجي در حال حركت هستند ، آخرين بازي ليگ برتر را برگزار خواهند كرد '؟
تاكنون هيچ يك از مسئولان باشگاه نساجي حاضر به مصاحبه در مورد مسايل حاشيه اي اين تيم در آستانه برگزاري آخرين بازي ليگ برتر نشده اند.
بازي نساجي قائمشهر و پيكان تهران قرار است ساعت 21 و 30 دقيقه فردا شب 26 ارديبهشت ماه در ورزشگاه شهيد وطني اين شهر برگزار شود.
نساجي از 29 بازي گذشته با 33 امتياز در رده يازدهم و پيكان تهران با همين تعداد بازي و 34 امتياز در رده نهم قرار دارد و در صورت برد نساجي در اين بازي اين تيم به جايگاه نهم صعود مي كند.
6982/1654