۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۰۸
کد خبر: 83316713
T T
۰ نفر

قاتل فراري در بم دستگير شد

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۰۸
کد خبر: 83316713
قاتل فراري در بم دستگير شد

كرمان - ايرنا - فرمانده انتظامي شهرستان بم از دستگيري قاتلي كه با سلاح گرم يك جوان را به قتل رسانده بود، پس از سه ماه فرار خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه پايگاه خبري پليس سرهنگ اكبر نجفي افزود: طي بهمن ماه97 در پي گزارش هاي مردمي مبني بر قتل مسلحانه جواني حدود30 ساله در خانه اي در شهر بروات، ماموران گشت انتظامي و پليس آگاهي با حضور در محل با جسد مردي روبرو شدند كه با سلاح گرم به قتل رسيده بود كه با توجه به حساسيت موضوع و تبعات امنيتي وقوع چنين جرائم خشني، رسيدگي به اين مورد به طور ويژه در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت.
وي بيان كرد: در ادامه ماموران پليس آگاهي با انجام تحقيقات گسترده محل اختفاي قاتل را بعد از چند ماه متواري و مجهول المكان بودن شناسايي و وي را طي يك عمليات پليسي در حالي كه به همراه دوستانش قصد درگيري مسلحانه با ماموران را داشت، دستگير كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان بم با اشاره به دستگيري اين فرد و كشف 2قبضه سلاح ممنوعه تصريح كرد: اين قاتل در روند بازجويي هاي انجام شده به ارتكاب قتل معترف و دليل آن را عصبانيت لحظه اي در پي درگيري با مقتول اعلام كرد.
وي با اشاره به تحويل اين فرد به مراجع قضايي يادآور شد : شهروندان به خصوص جوانان از معاشرت با افراد و اشخاصي كه داري سوء شهرت مي باشند به طور جد اجتناب و همگان بايد سعي نمايند از نزاع و درگيري و رفتارهاي خشونت بار پرهيز كنند.
شهرستان بم در فاصله 185 كيلومتري شرق مركز استان قرار دارد.
7437/ 5054