۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۰:۳۷
کد خبر: 83317188
T T
۰ نفر

آب رفتن هواداران نساجي در آخرين بازي ليگ برتر

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۰:۳۷
کد خبر: 83317188
آب رفتن هواداران نساجي در آخرين بازي ليگ برتر

ساري - ايرنا - بازگشت مجيدجلالي به نيمكت زمين فوتبال پس از تنش و جنگ لفظي يك هفته گذشته كه به خداحافظي او انجاميده بود و حضور اندك تماشاگران مهم ترين حاشيه آخرين بازي نساجي مازندران بود كه دست برقضا با پيروزي 2 بر صفر به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، مجيد جلالي مشهور به آقامعلم فوتبال ايران كه عصر روز گذشته به دليل اخراج دستيارش از زمين تمرين استاديوم شهيد وطني قائمشهر در پيام اينستاگرام از هواداران نساجي خداحافظي كرده بود و اميدي هم به بازگشتش نبود ، براي بازي آخر به جمع سرخپوشان برگشت و نيمكت سرمربيگري را خالي نگذاشت.
جلالي كه پس از باخت برابر صنعت نفت آبادان در بازي خانگي آن هم با تركيب 10 نفره حريف مورد انتقاد مديريت باشگاه قرار گرفته بود ، ابتدا به صورت ملايم انتقاد را به خود مديران برگرداند ولي دستيارش حميد مطهري يك هفته بعد مسايل و مشكلات مديريتي تيم را به صورت شفاف تر رسانه اي كرد تا حاشيه هاي نماينده مازندران در ليگ برتر در آخرين روزهاي ليگ هيجدهم پر رنگ تر از متن شود.
پاسخ باشگاه نساجي به انتقادات مطهري اما اخراجش از تيم بود كه با مخالفت جلالي مواجه شد و كار را به آنجا رساند كه مديريت باشگاه سرپرست تيم را هم به خاطر عدم اخراج مطهري بركنار كرد تا آقا معلم بيشتر احساس تنهايي كند.
جلالي با اخراج دو تن از همكارانش و در حالي كه قرار بود آخرين تمرين را به بازيكنان پيش از بازي با پيكان ديكته كند ، زمين را ترك كرد و با انتشار پيامي در شبكه اجتماعي از هواداران نساجي خداحافظي كرد و تمرين تيم هم با حضور دو كاپيتان تيم برگزار شد. به همين دليل هم قائم مقام نساجي پس از اين تحولات اعلام كرد كه احتمالا در بازي مقابل پيكان باز هم هدايت تيم بر عهده كاپيتان ها خواهد بود و يا تصميم جديدي گرفته مي شود.
اگر چه پيام خداحافظي جلالي و حاشيه هاي دو هفته گذشته بسياري از هواداران نساجي را دلسرد كرد و امشب هم حضورشان در استاديوم وطني اندك بود ، ولي همين تعداد به محض اين كه چشمشان به آقامعلم افتاد او را مورد تشويق قرار دادند.
ورزشگاه وطني همواره در بازي هاي خانگي نساجي با حضور 10 تا 12 هزار نفر مملو از تماشاگر مي شد ولي امشب بر اساس برآورد خبرنگاران حداكثر پنج هزار تماشاگر حضور داشتند.
برخورد مهربانانه نيروي انتظامي با تماشاگران و ورود بدون دغدغه اكثر تماشاگران به ورزشگاه خاطره خوبي را در آخرين ديدار ليگ هيجدهم براي تماشاگران مازني رقم زد.
درگيري لفظي حامد شيري بازيكن نساجي با عيسي ال كثير بازيكن خط مياني پيكان تهران از ديگر حواشي بود كه با حضور به موقع داور و پادرمياني بازيكنان دو تيم ختم به خير شد.
در دقيقه 90 بازي نيز درگيري بين بازيكنان نساجي و پيكان تهران رخ داد كه داوران لاشا توتادزه از نساجي را با كارت قرمز از زمين خارج كردند و به دو بازيكن پيكان هم كارت زرد دادند.
اخراج احسان قهاري به دليل خطا بر روي بازيكن پيكان در دقيقه 95 از ديگر حواشي اين بازي بود.
همچنين داور ، تراب پور ، مربي دروازه بان هاي نساجي را نيز به دليل اعتراض به داوري از نيمكت اخراج كرد.
خوش و بش مجيد جلالي سرمربي سابق تيم پيكان كه نيم فصل اول به دليل نتايج ضعيف از اين تيم بركنار شده بود با حسين فركي سرمربي فعلي اين تيم تهراني هم نظر بسياري را به عنوان يكي از جلوه هاي ويژه اين بازي جلب كرده بود.
هواداران كم شمار نساجي مازندران پس از پايان اين ديدار كه آخرين بازي ليگ برتر بود به خاطر اين كه تيم محبوبشان در ليگ ماندگار شد تا استان هاي شمالي با سقوط سپيدرود رشت در بالاترين سطح فوتبال كشور بي نماينده نمانند ، به جشن و پايكوبي پرداختند.
6982/1654