۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۲۳
کد خبر: 83318468
T T
۰ نفر

فرماندار آستارا: توسعه زمين هاي فوتبال در دستور كار است

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۲۳
کد خبر: 83318468
فرماندار آستارا: توسعه زمين هاي فوتبال در دستور كار است

آستارا - ايرنا - فرماندار آستارا گفت: ايجاد و توسعه زمين هاي ورزش فوتبال در اين شهرستان، با توجه به استعدادهاي زياد و تيم هاي شايسته، در دستور كار قرار است.

به گزارش خبرنگار ايرنا حسن رستم زاد روز شنبه در نشست با پيشكسوتان فوتبال آستارا در فرمانداري اين شهرستان افزود: چمن مصنوعي ورزشگاه وحدت نصب و موافقت اداره كل ورزش و جوانان گيلان با ايجاد پنج زمين ورزشي در روستاهاي آستارا اخذ شده است.
وي اضافه كرد: چمن مصنوعي فوتبال تا تيرماه امسال به بهره برداري خواهد رسيد و پنج ميليارد ريال اعتبار براي راه اندازي پيست تارتان در ورزشگاه وحدت آستارا اختصاص يافته است.
وي بيان كرد: ظرف سه ماه گذشته 13 مدير كل استاني براي پيگيري مسائل ورزشي به آستارا آمده اند و زيرساخت هاي ورزش اين شهرستان به دليل داشتن تيم هاي فوتبال در ليگ هاي دسته دوم و سوم كشور بايد توسعه پيدا كند.
وي ادامه داد: از ظرفيت پيشكسوتان فوتبال آستارا بايد براي تقويت تيم هاي پايه استفاده شود و اختصاص زمين براي پيشكسوتان اين رشته در شهرستان را با مشاركت اداره كل راه و شهرسازي گيلان پيگيري مي كنيم.
فرماندار آستارا گفت: دستگاه هاي اجرايي به پويايي برنامه هاي ورزشي و تقويت امكانات اين حوزه كمك كنند تا شهرستان آستارا به لحاظ برخورداري از موقعيت ممتاز فرهنگي و اقتصادي، بايد به جايگاه حقيقي خود در ورزش برسد.
رستم زاد ارائه طرح هاي جديد در برنامه هاي ورزشي را خواستار شد و اظهار كرد: هيات هاي ورزشي به تحول و خلاقيت نياز دارند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در منتهي اليه غرب استان گيلان واقع و سه هزار و 500 ورزشكار در 35 هيات ورزشي آن ساماندهي شده است.
7105 / 7124/ 2007