۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۸:۴۲
کد خبر: 83319135
T T
۰ نفر
اقدامات قرآني در زندان هاي آذربايجان غربي مثال زدني است

اروميه- ايرنا- نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه گفت: در سال هاي گذشته اقدامات قرآني بسيار خوبي در زندان هاي استان صورت گرفته كه مثال زدني است.

حجت الاسلام والمسلمين سيدمهدي قريشي روز شنبه در آيين جمع خواني قرآن كريم زندانيان زندان مركزي اروميه افزود: اقدامات فرهنگي و قرآني سازمان زندان ها به خوبي نشان مي دهد كه جامعه زندانباني به معناي واقعي اصلاح و تربيت را در اولويت كار زندانباني خود قرار داده است.
وي اظهار اميدواري كرد كه اين اقدامات با قوت بيشتري ادامه يابد تا زمينه ارتقاي فرهنگي اين محيط ها فراهم شود.
وي اضافه كرد: كمك به اصلاح و تربيت انسان هاي نيازمند موجب رضاي خدا و توشه براي آخرت است و زندانبانان اجر بزرگي نزد خدا دارند.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي ادامه داد: مسير قرآن، مسير سعادت دنيا و آخرت است و زندانيان نبايد از حركت در اين مسير غافل شوند.
حجت الاسلام والمسلمين قريشي با بيان اينكه زندان و حضور در آن محدوديت هاي خاص خود را دارد، گفت: زندانيان بايد به اين محدوديت به عنوان فرصت آشنايي و انس با قرآن و آموزه هاي الهي بنگرند تا پس از آزادي بتوانند راه درست زندگي كردن را پيدا كنند.
به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسليمن سيد مهدي قريشي در ادامه حضور در زندان مركزي اروميه از بخش هاي مختلف اين زندان بازديد كرد.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه همچنين با چهره هاي قرآني زندان مركزي اروميه ديدار و بر بهره گيري كامل آنها از آموزه هاي قرآني تاكيد كرد.
8137/7129