۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۴۶
کد خبر: 83319927
T T
۰ نفر
800 ميليارد ريال از هدر رفت بيت المال در سبزوار جلوگيري شد

سبزوار- ايرنا- شهردار سبزوار گفت: با تلاشهاي تيم حقوقي و املاك شهرداري اين شهر از يك سال گذشته تاكنون 800 ميليارد ريال از هدر رفت بيت المال در سبزوار جلوگيري شده است.

سيد علي كوشكي روز يكشنبه در نشست با مديران سازمانهاي شهرداري سبزوار افزود: در دفاع از حقوق عمومي و صيانت از اراضي ملي 10 پرونده زمين خواري در سبزوار تشكيل شده بود كه اين اراضي با حكم مراجع قضايي از متصرفان خلع يد شد و به بيت المال بازگشت.
وي اضافه كرد: در يكي از اين پرونده ها زميني در بلوار سيادتي شهر سبزوار به ارزش 300 ميليارد ريال با حكم قضايي از دست فردي زمين خوار خارج شد.
شهردار سبزوار در ادامه با اشاره به برخي مشكلات اقتصادي كشور گفت: كاهش هزينه ها و ارتقاء بهره وري از منابع، اولويت مديران شهرداري سبزوار در سال كنوني است كه مجموعه شهرداري با شناسايي عوامل مناسب و راهكارهاي ارتقاء بهره وري از منابع مالي، زمينه اجراي اين اقدامات را فراهم كرده است.
كوشكي افزود: ساخت دو گلخانه طرح اسپانيايي با هدف كاهش خريد گل و خريد دو دستگاه تريلر سيمي به منظور كاهش هزينه هاي نقل و انتقال پسماندهاي شهري سبزوار طي يك سال گذشته نقش اساسي در فضا سازي شهري داشته است.
شهر 250 هزار نفري سبزوار با وسعت سه هزار و 754 هكتار در 230 كيلومتري غرب مشهد قرار دارد.
1922/8145/7495