۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۳۶
کد خبر: 83321644
T T
۰ نفر
استاندار خراسان شمالي: حق معطل كردن مردم را در ادارات نداريم

بجنورد- ايرنا - استاندار خراسان شمالي گفت: مديران اجرايي بايد اين موضوع را در ذهن خود جاي دهند كه خدمات را بدون حضور ارباب رجوع ارائه كنند و ما حق نداريم مردم را در ادارات معطل نگه داريم.

به گزارش ايرنا به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري، محمدعلي شجاعي روز دوشنبه در ديدار با مديران شوراي اداري مخابرات استان اظهار داشت: انجام كار اداري در شرايط سنتي سخت است كه البته مخابرات مي تواند با خدمات خود در اين مسير رضايت مردم را چندين برابر كند.
وي از حوزه مخابرات به عنوان پيشاهنگ پيشرفت و پيش شرط توسعه هر حوزه ياد كرد و گفت:
در برخي حوزه ها پيشرفت قابل توجهي داشته ايم كه يكي از اين حوزه ها مخابرات است و به رغم تمام تهديدها و نداشته ها از دنيا عقب نيستيم.
وي افزود: خوشبختانه صنعت مخابرات كشور با وجود متخصصان توانمند رشد مناسبي داشته و تجربه نشان داده هر كاري كه توسط متخصصان اداره شده در همان حوزه گامهاي موثرتري در جهت توسعه برداشته شده است.

* درخواست بررسي نقشه فاواي استان
شجاعي خواستار بررسي دقيق نقشه فاواي استان و ترسيم برنامه هاي لازم براي رشد شاخصه هاي اين حوزه با همكاري استانداري و مخابرات شد و افزود: مخابرات و حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات مي تواند به عنوان رابطي بين سازمانها و دستگاههاي اجرايي مختلف از جمله دانشگاه، صنعت و كشاورزي باشد.
استاندار خراسان شمالي گفت: مخابرات با توجه به سرمايه گذاري هاي انجام شده در زمينه توسعه زيرساختهاي ارتباطي و مخابراتي، علاوه بر فعاليت در حوزه شركتهاي دانش بنيان، استارتاپ ها و... مي تواند در زمينه پيشگيري از حوادث غيرمترقبه و مديريت بحران بسيار موثر بوده و با تجهيز دستگاههاي اجرايي و سازمانهاي مرتبط از جمله هواشناسي، هلال احمر و... به فناوريهاي مخابراتي كمك شاياني در تسهيل امور و پيشگيري از بحران كند.
شجاعي افزود:
شجاعي با بيان اينكه موضوع انتخابات از حساسيت سياسي و اجتماعي برخوردار است اظهار داشت: زيرساخت هاي لازم بايد فراهم شود تا در بحث انتخابات هيچ مشكلي رخ ندهد.
5132