۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۱۵
کد خبر: 83322005
T T
۰ نفر
ريشه بسياري از مشكلات كشور، ضعف قانون و مديريت است

يزد- ايرنا- نماينده حوزه انتخابيه مهريز در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه مديريت و نظارت در كشور، خوب نيست گفت: ريشه بسياري از مشكلات ايران اسلامي، ضعف قانون است.

محمدرضا صباغيان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: در ارتباط با شرايط روز كشور ضمن ضعف مديريت و نظارت و ضعيف بودن قانون، وضعيت اقتصادي و مشكلات كشور عمدتا به خاطر سوء مديريت و تحريم هاست.
وي با بيان اينكه به محض گراني، صف هاي اجناس پر مي شود و اگر قانون باشد اين اتفاق نمي‌ افتد افزود: اين وضعيت فاصله طبقاتي ايجاد مي كند و كار و توسعه دچار مشكل مي شود و دشمن از اين موقعيت استفاده و در نتيجه تحريم ها افزايش پيدا مي كند.
اين نماينده افزود: همچنين گراني كالا و تورم افسار گسيخته فشار زيادي به اقشار ضعيف و متوسط جامعه وارد مي كند، مسئولان بايد نظارت ها را در بخش هاي مختلف و امور اقتصادي و معيشتي مردم بيشتر كنند.
صباغيان اضافه كرد: تمام هم و غم نمايندگان مجلس و دولت، نظارت و كنترل گراني هاست و بايد دستگاه هاي مسئول وظايف قانوني خود را در اين خصوص با جديت بيشتري انجام دهند.
نماينده ابركوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهريز در مجلس شوراي اسلامي ، دوام و قوام كشور را در سايه اتحاد و همدلي دانست و بيان كرد: بايد ابتدا وحدت امت زير پرچم ولايت باشد و در گام بعدي براي رفع مشكلات اقدام كرد.
رئيس مجمع نمايندگان استان يزد همچنين به فعاليت 15 معدن در محدوده شهرستان بافق اشاره كرد و افزود: اين معادن بايد 2 درصد عوارض خود را به منظور عمران و آباداني اين شهرستان پرداخت كنند تا شاهد توسعه پايدار منطقه باشيم.
حوزه انتخابيه مهريز با پنج شهرستان يكي از بزرگترين حوزه هاي انتخابيه كشور به شمار مي رود.
مركز شهرستان 50 هزار نفري بافق در فاصله 110 كيلومتري جنوب شرقي يزد قرار دارد.
7543/ 6197