۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۳
کد خبر: 83376225
T T
۰ نفر
برای حل مشکل حوزه انتخابیه مهریز ۵۰۰ مورد دستور از مسئولان اخذ شد

یزد - ایرنا - نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکلات شهرستان های ابرکوه، مهریز، بافق، بهاباد و خاتم حدود ۵۰۰ دستور موکد از مسئولان کشوری برای رفع برخی موانع توسعه منطقه اخذ شده است.

محمدرضا صباغیان روز دوشنبه در دیدار با امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر ابرکوه افزود: برای پیگیری مسائل، مشکلات و مطالبات مردم از شروع فعالیت نمایندگی مجلس حدود یکصد جلسه با معاونان رئیس جمهوری، وزیران و معاونان وزرا و برخی از مسئولان برگزار شده است.

وی اظهار داشت: در این نشست‌ها مسائل و مشکلات مردم حوزه انتخابیه مهریز در زمینه‌های مختلف از جمله آب، راه، بهداشت، کشاورزی، اشتغال و توسعه مناطق مطرح و تصمیماتی گرفته شده است.

صباغیان همچنین یادآور شد: برای بررسی مسائل و مشکلات شهرهای حوزه انتخابیه به طور میانگین تاکنون به هر شهرستان ۳۰ بار سفر کرد.

نماینده استان یزد در مجلس تاکید کرد: در رابطه با پیگیری مشکلات پنج شهرستان هر چقدر مسئولان درخواستی ارائه کنند پیگیری کرده است و آنها هم باید مسائل و مشکلات مردم را منعکس کنند.

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد خاتم و مهریز در مجلس با بیان اینکه در تمام فعالیت‌هایی که تاکنون داشت سعی کرد، در مسائل کاری نگاه سیاسی نداشته باشد، تصریح کرد: سعی و تلاش دارد که به مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه رسیدگی کند.

وی ادامه داد: برخی محرومیت‌های شهرستان ابرکوه ناشی از پیگیری نکردن تعدادی از مسئولان نسبت به مطالبات مردمی است و این امر موجب شده که این منطقه نسبت به دیگر شهرستان‌های استان یزد کمتر توسعه یابد.

استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزارنفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۰/‏‬ ۲۰۴۷/‏

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha