۱ خرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۰۸
کد خبر: 83324462
T T
۰ نفر
همگرایی مردم همانند روزهای نخست سیل باقی است

ساری - ایرنا - رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان سیمرغ مازندران روند فعالیت های بازسازی را رضایت بخش اعلام كرد و گفت: همگرایی مردم همانند روزهای نخستین وقوع سیل ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار غلامحسین غیب‌پرور روز چهارشنبه در جریان بازدید از مناطق سیل زده شهرستان سیمرغ مازندران در گفت وگو با خبرنگاران اظهار كرد: ماه رمضان مانع از ادامه فعالیت جهادگران ما نشده بلكه انگیزه بیشتری برای كمك به همنوعان خود در آنان ایجاد كرده است.
وی افزود: كارهای عمرانی در جهت لایروبی و بازسازی مناطق سیل زده منطقه سیمرغ نسبت به سفر قبل خوب پیش رفته و همچنان ادامه دارد.
سردار غیب پرور به بازسازی و تحویل 255واحد مسكونی كه نیاز به مرمت داشته اشاره كرد و گفت: 361واحد مسكونی نیز در دست احداث است كه در بازه زمانی 120 روزه قرار است تحویل شوند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: با همت گروه های جهادی و مردم 3250 خانه در مناطق سیل زده سیمرغ لایروبی شده است.
وی اهدای هفت قلم لوازم خانگی از سوی بنیاد بركت به مردم مناطق سیل زده اشاره و كمك های مردمی به مناطق سیل زده مازندران را 10 میلیارد ریال برآورد كرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این سازمان پس از وقوع سیل مخرب در كشور بازسازی و مرمت 20 هزار واحد را تقبل كرده كه همچنان توسط جهادگران در حال انجام است.
وی به بازدید بعدی خود از مناطق سیل زده گلستان اشاره كرد و گفت: هفته آینده نیز از مناطق سیل زده خوزستان بازدید خواهیم كرد.
سردار غیب پرور گفت: همگرایی روزهای اول سیل همچنان باقی است، گروه های جهادی دانش آموزی و دانشجویی و غیره در سنین مختلف با اخلاص كامل در این همگرایی حضور و مشاركت دارند و برخی از این گروه های جهادی از بعد از افطار تا سحر فعالیت می كنند كه تمامی اینها موجب امیدواری است.
1899/7335
۰ نفر