۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 83325707
T T
۰ نفر
راه مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام  تأسی به روحیه انقلابی است

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در پیام مشترکی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، راه مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام را تأسی به روحیۀ انقلابی، پیروی از رهبری و انتقال ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس برشمردند.

در پیام مشترک حجت الاسلام علی خاتمی و فتح الله حقیقی که تصویر آن روز جمعه در اختیار ایرنا زنجان قرار گرفته، آمده است: حماسۀ فتح خرمشهر ثمرۀ ایثار ملت بزرگ ایران و پیروی از امام بود؛ با این فتح غرورآفرین امیدی تازه در مردم این سرزمین جاری شد و تلاش و کوشش مضاعف برای ایستادگی و مقاومت در برابر سختی‌های جنگ را سبب گردید.


روحیه مردم و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و به ویژه عملیات بیت‌المقدس میراث گرانبهایی است ستودنی که ریشه در غیرت و شرف مردم ایران اسلامی دارد و اکنون نگهداری و پشتیبانی از این میراث وظیفه‌ایست سنگین بر دوش نسل بعد از جنگ که با ادامۀ راه شهدا و تاسی از رهبری محقق خواهد شد.
مردم عزتمند ایران اسلامی دست در دست هم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و تولید ملی با تحریم‌های ناجوانمردانه که با هدف ایجاد اختلال و موانع در مسیر توسعۀ اقتصادی کشور از سوی دشمنان جمهوری اسلامی ایران طراحی شده؛ فتحی نو را در تاریخ رقم خواهند زد.
بی‌شک مهمترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تأسی به روحیۀ انقلابی، پیروی از رهبری و انتقال ارزش‌های انقلاب و هشت سال ایستادگی و پایداری به نسل جوان و نوپا است.
ضمن گرامیداشت سالروز این حماسۀ پرافتخار؛ آرامش، وحدت و پیروزی روز افزون را از خداوند متعال برای ملت بزرگ ایران علی‌الخصوص مردم شریف استان زنجان مسئلت داریم.


به گزارش ایرنا عملیات آزادسازی خرمشهر از مهم‌ترین حماسه‌های دفاع مقدس به شمار می‌رود به طوری که می‌توان آن را نقطه عطفی در تاریخ جنگ تحمیلی عنوان کرد. این پیروزی در پی عملیات بیت المقدس به وقوع پیوست و سبب بازپس‌گیری خرمشهر در سوم خرداد ۱۳۶۱ خورشیدی شد.


۳۰۸۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha