۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۰۵
کد خبر: 83327138
T T
۰ نفر
دو مرکز مداخله گر در امور امر درمان در سبزوار پلمب شدند

سبزوار- ایرنا- مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: پیرو بازرسی مستمر کارشناسان نظارت بر درمان و پیگیری گزارشهای مردمی دو مرکز غیرمجاز مداخله گر در امور طب سنتی و پزشکی امروز در شهر سبزوار شناسایی و پلمب شدند.

دکتر داوود سروش روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این مراکز بدون داشتن مدرک قانونی و بطور غیرمجاز در امور طب سنتی، طب سوزنی، حجامت، ماساژ درمانی و حذف موهای زائد با لیزر فعالیت داشتند لذا با هماهنگی دادستانی پلمب و متخلفان به مرجع قضائی معرفی شدند.
وی ادامه داد: همچنین در بازدید از این دو مرکز متخلف لوازم، تجهیزات پزشکی و غیربهداشتی کشف و با حضور پلیس ضبط شد.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این افراد متخلف علاوه بر فعالیت در واحدهای غیرمجاز بسته شده، اقدام به انجام خدمات غیربهداشتی و غیرمجاز در محل سکونت افراد متقاضی نیز می‌کردند.


وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و اقدام افراد فاقد صلاحیت در حوزه درمان، با شماره تلفن ۴۴۰۱۱۰۶۶ تماس بگیرند تا بلافاصله از سوی کارشناسان امور درمانی نسبت به رسیدگی به موضوع اقدام شود.
۳۷ مرکز بهداشتی و درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و شش بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت ساکن در شهرستانهای جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.
سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
۸۱۴۵/۷۴۹۵