۶ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۳۷
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83329297
T T
۰ نفر
مسوولان آذربایجان غربی در قبال ساخت و سازهای غیرمجاز حساس باشند

ارومیه- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: همه مسوولان استان در قبال ساخت و سازهای غیر مجاز حساس و یک استراتژی عملیاتی داشته باشند زیرا با کاغذ بازی و نامه نگاری کار انجام نمی شود.  

علی اکبر گروسی روز یکشنبه در جلسه شورای حفاظت از حقوق بیت المال آذربایجان غربی افزود: سازمان های مربوطه به خصوص جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در صحنه حاضر و طبق مقرارات قانونی به وظیفه خود عمل کنند.
وی ادامه داد: احکام صادره از دادگاه ها باید اجرا شود و هیچ عاملی نمی تواند مانع اجرای این احکام باشد و اگر کمبودی از نظر تامین امکانات لازم بود باید همه نهادها در راستای حل آن دست به دست هم دهند.  
وی بیان کرد: باید با تدبیر اساسی کارهای خلاف قانون پیگیری شود زیرا فلسفه اصل تشکیل شورای حفاظت از حقوق بیت المال هماهنگی بین دستگاههای عضو شوراست.  
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: قانون اختیار لازم را به جهاد کشاورزی و امور اراضی و منابع طبیعی داده تا از ساخت و سازهای غیر مجاز پیشگیری کنند و  به همین دلیل تشکیل گشت های ویژه منابع طبیعی و امور اراضی ضروری است.
گروسی ادامه داد: می توان از طریق رسانه ها و صدا و سیما عواقب ساخت و سازهای غیرمجاز را برای مردم گوشزد کرد و دادگستری استان از مدیرانی که وظایف محوله را به نحوه احسن انجام دهند، حمایت لازم را انجام می دهد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی هم در این جلسه گفت: باید طبق قانون و مقررات در مورد ساخت و سازهای غیر مجاز در منابع طبیعی و ملی اقدام شود و نباید این امر مورد غفلت قرارگیرد.
مصطفی حبیبی ادامه داد:دادستانی به عنوان مدعی العموم در جهت احقاق حقوق عامه هیچ بهانه ای را قبول نمی کند و با متخلفان برخورد قانونی را انجام می دهد.


به گزارش ایرنا در ادامه جلسه روسای ادارات حاضر در خصوص برنامه‌های خود توضیحاتی دادند و از سوی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان این برنامه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
۹۹۱۸/۲۰۹۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha