۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۰۰
کد خبر: 83330364
T T
۲ نفر
عرب: اردوی کانادا هزینه ای برای پرسپولیس نخواهد داشت

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برگزاری اردوی کانادا هیچ هزینه ای برای پرسپولیس نخواهد داشت و مجوز شورای برون مرزی آن هم صادر شده است.

ایرج عرب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در مورد پیشنهاد آ اک آتن یونان برای جذب علی علیپور گفت: تا پایان جام حذفی در مورد نقل و انتقالات هیچ تصمیمی نخواهیم گرفت چرا که ما هنوز یک جام را پیش رو داریم و برای حفظ تمرکز تیم به این موضوع ورود نمی کنیم.

وی تاکید کرد: جام حذفی از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است و تلاش می کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم و جام حذفی را هم تصاحب کنیم.

اردوی کانادا هیچ هزینه ای برای پرسپولیس نخواهد داشت

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به برگزاری اردوی این تیم در کانادا گفت: با توجه به مذاکراتی که صورت گرفته قرار شد اردویی را در این کشور برگزار کنیم که برگزاری این اردو هیچ هزینه ای برای باشگاه پرسپولیس نخواهد داشت. همچنین مجوز شورای برون مرزی را برای حضور در کانادا گرفتیم.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است که این اردو در اوایل تیر ماه در کانادا برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد توافق با برانکو برای تمدید قرارداد بلندمدت این مربی تصریح کرد: ما نامه ای را برای خود برانکو و وکیل او ارسال کردیم تا در اولین فرصت نشستی را در این زمینه برگزار کنیم و پشنهاد خودمان را برای تمدید قرارداد بلند مدت ارائه کنیم.

ورزشی **۹۴۶۳**۹۱۱۸**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha