۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۱۱
کد خبر: 83330719
T T
۰ نفر

آغاز اجرای طرح هدایت آب های سطحی لوندویل آستارا

۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۱۱
کد خبر: 83330719
آغاز اجرای طرح هدایت آب های سطحی لوندویل آستارا

آستارا - ایرنا - شهردار لوندویل شهرستان آستارا از آغاز عملیات اجرای کانیو به امتداد سه کیلومتر برای هدایت آب های سطحی و رفع آبگرفتگی ها در این شهر خبر داد.

نعمت یاورپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لوندویل از نقاط پر بارش شمال است و با اجرای طرح های عمرانی برای رفع آب گرفتگی معابر در بارندگی های شدید تلاش می کنیم.


وی اظهار کرد: بیش از ۴۲ کوچه در شهر لوندویل به آسفالت نیاز دارد و افزایش قیمت قیر، کار را مشکل کرده و به پشتیبانی و همراهی فرمانداری شهرستان نیاز است.


وی ادامه داد: نقشه پل ورودی شهر لوندویل آماده شده و در آینده با تمهید مقدمات و اعتبار لازم، به تعریض و اصلاح پل به منظور تسهیل تردد وسایل نقلیه و جلوگیری از سوانح احتمالی اقدام خواهد شد.


شهردار لوندویل آسفالت ۱۲ نقطه شهر با سه هزار و ۵۰۰ تن آسفالت، جابجایی ۴۲ تیر برق، ساخت ۳۰۰ متر کانال هدایت آب و یک هزار و ۴۵۰ متر کانیو، تصویب نهایی طرح تفصیلی شهر و اصلاح ۱۰۰ نقطه مغایر با آن، صرفه جویی در هزینه ها و تحقق ۷۲ درصد بودجه و ساخت ساختمان شهرداری را از عملکردهای شهرداری لوندویل برشمرد.


شهر لوندویل در امتداد محور آستارا به تالش، حدود ۱۲ هزار نفر جمعیت دارد.


شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در شهرهای آستارا و لوندویل، در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.


۷۱۲۴ / ‏‬ ۲۰۰۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha