۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۱۰
کد خبر: 83330811
T T
۰ نفر

برخورد 2 دستگاه پژو هفت مصدوم بر جا گذاشت

۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۱۰
کد خبر: 83330811
برخورد 2 دستگاه پژو هفت مصدوم بر جا گذاشت

مراغه - ایرنا - سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اعلام کرد: بر اثر برخورد 2 دستگاه خودروی سواری پژو در سانحه رانندگی سه راهی قویون قشلاق جاده "هشترود-مراغه" هفت نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایرنا، وحید شادی‌نیا در جمع خبرنگاران گفت: صبح امروز سه شنبه بر اثر برخورد شاخ به شاخ خودرو پژو پارس و پژو ۴۰۵، هفت نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند.


وی افزود: به‌ دنبال گزارش حادثه به مرکز اورژانس ۱۱۵هشترود، سریعاً سه دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های هشترود و همچنین تیم امدادنجات هلال احمر و آتش نشانی عازم محل شدند.


وی یادآوری کرد: مصدومان تحت مراقبت‌های درمانی اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) هشترود انتقال یافتند.


محور ارتباطی مراغه هشترود از حادثه خیزترین راه های آذربایجان شرقی و به «جاده مرگ» مشهور است، به گونه ای که سال گذشته در 533 فقره تصادف رانندگی روی داده در این مسیر 434 نفر مجروح شده اند.


در محور مراغه - هشترود 9 نقطه حادثه ساز شناسایی شده که از لحاظ موقعیت هندسی نیاز به اصلاح و بازسازی دارند؛ کم عرض بودن مسیر و تردد روزانه هزاران خودرو ، آن را به محوری حادثه ساز و خطرآفرین تبدیل کرده است.


جاده مراغه – هشترود ، به طول 95 کیلومتر از مسیر های اصلی تردد به استانهای آذربایجان شرقی ، غربی و شمال کردستان در شمال غرب کشور است.


518