۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۳۷
کد خبر: 83331202
T T
۱ نفر
ارائه خدمات شهروندان نیازمند کارت هوشمند ملی است

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل ثبت احوال هرمزگان گفت: اعتبار کارت‌های شناسایی ملی قدیمی به پایان رسید و از خرداد امسال ارائه هر گونه خدمت در دستگاه‌های اجرایی نیازمند کارت هوشمند ملی است.

به گزارش ایرنا، داوید صادقی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۸۶ درصد از افراد واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در این استان کارت‌های خود را دریافت کرده‌اند و بقیه واجدان شرایط باید زودتر نسبت به درخواست صدور کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

وی ادامه داد: ارائه خدمات در دستگاه‌های اجرایی برای کسانی که تاکنون کارت ملی هوشمند خود را دریافت نکرده‌اند منوط به استفاده از رسید ممهور تکمیل ثبت نام کارت ملی هوشمند همراه با اصل شناسنامه امکان پذیر خواهد بود.

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان تاکید کرد: متقاضیان کارت ملی هوشمند پس از دریافت پیامک تحویل کارت باید سریعاً برای تحویل کارت و فعالسازی آن اقدام نموده و به اعلام شده در پیامک مراجعه کنند.

صادقی ادامه داد: در صورت مراجعه نکردن و امحای کارت، باید مجدد نسبت به ادامه مراحل ثبت نام اقدام کرده و متحمل هزینه خواهند شد.

وی افزود: متقاضیان کارت ملی هوشمند در استان هرمزگان می‌توانند با مراجعه به یکی از ۲۸۵ ایستگاه‌های ثبت نام کارت ملی هوشمند در سطح استان نسبت به درخواست کارت هوشمند ملی خود اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، جمعیت واجد شرایط کارت هوشمند ملی در استان یک میلیون و ۲۹۵ هزار نفر است که یک میلیون و ۱۱۳ هزار و ۱۹۳ نفر برابر با ۸۶ درصد درخواست کارت داده و یا آن را دریافت کرده‌اند.

۹۸۸۷/ ۶۰۴۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha