۸ خرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۳۱
کد خبر: 83332983
T T
۰ نفر
۴.۷۰۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان غیرعمد در هرمزگان جمع آوری شد
آزادی زندانیان غیرعمد

بندرعباس- ایرنا- مدیر عامل ستاد دیه هرمزگان گفت: ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از ابتدای ماه مبارک رمضان برای آزادی زندانیان دیه و جرایم غیرعمد در این استان جمع آوری شد.

احمد مرادی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با جمع آوری این مبلغ در ۱۱ جشن گلریزان، زمینه آزادی ۲۵ زندانی مالی فراهم شده است.



وی بیان داشت: نیکوکاران همچنین مبلغ ۷ میلیارد ریال در جشن‌های گلریزان برای آزادی زندانیان مالی در هرمزگان تعهد داده‌اند.




مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان اظهار داشت: تا پایان ماه مبارک رمضان ۴ جشن گلریزان دیگر نیز برای تأمین هزینه زندانیان جرایم غیرعمد برگزار می‌شود.




مرادی اضافه کرد: افراد خیر و نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ و شماره گیری کد پیامکی# ۷۷۷۷۰۷۶*۷۸۰* اهدا کنند.




وی یادآور شد: هم اکنون ۸۳ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی (۶۲ نفر به علت مالی، ۱۸ نفر مهریه و نفقه و سه نفر دیه) با بدهی ۱۵۱ میلیارد ریال در زندان‌های هرمزگان بسر می‌برند.




ستاد دیه در هرمزگان از سال ۱۳۸۱ شروع به کار کرد که در این مدت با کمک خیران و گذشت شاکیان موفق به آزادی ۲ هزار و ۸۸۶ زندانی با بدهی ۲۱۷ میلیارد ریال از زندان‌های استان شده است.




سال گذشته ۲۳۵ زندانی با بدهی ۶۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از زندان‌های هرمزگان آزاد شدند.




۷۱۹۵/۶۰۴۸


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha