۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۳۸
کد خبر: 83332997
T T
۱۰ نفر

مجوز جذب ۲۵۰ آتش نشان در فارس صادر شد

۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۳۸
کد خبر: 83332997
 مجوز جذب ۲۵۰ آتش نشان در فارس صادر شد

شیراز-ایرنا- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: مجوز بکارگیری ۲۵۰ نفر آتش نشان در استان فارس که ۱۵۸ نفر آن متعلق به شیراز خواهد بود، صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدهادی، قانع چهارشنبه در نشست خبری بیان کرد: بعد از ۲ سال پیگیری مستمر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، مجوز جذب چهار هزار نفر آتش نشان در کشور صادر شد که ۲۵۰ نفر آن متعلق به استان فارس است، از این تعداد ۱۵۸ نفر به شهر شیراز تعلق می گیرد که ۱۱۰ نفر آتش نشان و ۴۸ نفر راننده هستند.


وی افزود: این تعداد نیرو در رده سنی ۲۵ تا ۳۰ سال با مدرک تحصیلی دیپلم، کاردانی و کارشناسی با رشته‌های آتش نشانی، مدیریت عملیات، امداد سوانح ایمنی و آتش نشانی، مدیریت ایمنی، بهداشت حرفه‌ای، تربیت بدنی، تاسیسات مکانیک، مخابرات و کامپیوتر پذیرش می‌شوند.


قانع با اشاره به اینکه تاریخ شروع نام نویسی از داوطلبان و درج آگهی در این زمینه هجدهم خرداد ۹۸ خواهد بود، بیان داشت: آزمون کتبی سراسری جذب این تعداد نیرو، بیست و هشتم تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود، مرحله بعد از آن نیز آزمون عملی در ۹ آیتم و سپس مراحل طب کار و گزینش انجام خواهد شد.


رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، ادامه داد: آزمون عملی نیز تا پایان شهریور ۹۸ انجام می‌شود و با توجه به کمبود شدید نیروهای عملیاتی، این تعداد نیرو سریعاً جذب می‌شوند و علاوه بر این نیز به دنبال جذب ۶۰ نفر نیروی جدید هستیم که در صورت موافقت این تعداد نیز جذب خواهند شد.


وی گفت: بر اساس چارت سازمانی وزارت کشور، یک هزار و ۲۳ نفر باید در آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز مشغول کار باشند که هم اکنون ۷۲۳ نفر نیرو در این سازمان کمبود است.


قانع بیان کرد: ۳۵ نفر نیرو سال ۹۷ در این سازمان بازنشسته شدند و امسال نیز ۲۳ نفر دیگر به جمع آنان خواهند پیوست.


به گفته وی، هم اینک ۲۰ هزار نفر نیروی داوطلب در این سازمان عضو هستند که آموزش‌های تخصصی را دریافت کردند.


۹۸۷۳ /‏۶۱۱۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha