۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۴۸
کد خبرنگار: 754
کد خبر: 83333058
T T
۰ نفر
آمریکا و هم پیمانانش در منطقه کاری از پیش نخواهند برد

تهران-ایرنا- نماینده مردم پلدختر در دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شرکت در روز قدس اهمیت حیاتی برای مقاومت و ملت های مسلمان منطقه دارد گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آنها بدانند که کار آنها در این منطقه به بن بست رسیده و کاری از پیش نخواهند برد.

«علی کائیدی» نماینده مردم پلدختر در دوره هشتم و نهم مجلس روز  جمعه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس با توجه به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال معانله قرن هستند افزود: روز قدس این نوید را می دهد که دیر یا زود قبله اول مسلمانان از چنگال صهیونیست ها و همپیمانان آنها آزاد خواهد شد.


نماینده سابق مجلس با بیان این که امروز آنها در این منطقه به بن بست رسیده اند، گفت:  آنها هر روز دنبال یک توطئه جدید هستند که از این بن بست خارج شوند. تمام دلارهای نفتی سعودی به آمریکا سرازیر شده است اما نتوانستند در منطقه آن نتیجه ای را که دنبال می کردند بگیرند.


وی اضافه کرد: امروز از هر زمان دیگری مقاومت در منطقه قوی تر شده است و باعث مستاصل شدند آمریکایی ها، صهیونیست ها و همپیمانان آنها در منطقه شده اند.


نماینده پیشین مجلس یادآور شد: از پیروزی انقلاب اسلامی تا الان روز به روز ملت های منطقه متحدتر شده اند و این باعث شده است که مقاومت روز به روز به جلو حرکت کند و پیشرفت داشته باشد.


کائیدی با بیان اینکه شرکت در روز قدس اهمیت حیاتی برای مقاومت و ملت های مسلمان منطقه دارد، گفت: همه جهانیان باید بدانند که سال هاست به مردم مظلوم فلسطین ظلم شده است، عده ای غاصب سرزمین آنها را غصب کرده اند. مردم دنیا باید بدانند که ملت های منطقه برعلیه تروریسم و همپیمانان آمریکا قیام کرده اند و مبارزه و مقاومت می کنند.


کائیدی گفت: مردم دنیا باید بدانند که آمریکایی ها و همپیمانان آنها در منطقه خاورمیانه به دنبال این هستند که تروریسم را حاکم کنند، که به لطف خدا و با مقاومت مردم یمن، فلسطین، سوریه، عراق، لبنان تاکنون نتوانستند کاری از پیش ببرند و مجبور به عقب نشینی شدند.


وی یادآور شد: حرکاتی را که آمریکا در ارتباط با ایران انجام می دهد برای نجات و بقا رژیم صهیونیستی است اما آنها و همپیمانانشان به یک بن بستی رسیدند چرا که امروز به نقطه ای رسیده ایم که قدرت بازدارندگی در منطقه و به خصوص در کشورمان ایجاد شده است.


 نماینده سابق مردم در مجلس اضافه کرد: در یمن حوثی ها مقابل سعودی ها و همپیمانان غربی آنها ایستاده اند، در لبنان حزب الله جلوی رژیم صهیونیستی ایستاده است بنابراین شرایط ایجاب می‌کند که ما مراسم روز قدس را بسیار با شکوه تر از گذشته برگزار کرده و توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آنها برای پایمال کردن حقوق باقی مانده مردم فلسطین را خنثی کنیم.


سیام **۱۰۵۸**۲۰۲۱**