۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰:۳۳
کد خبر: 83333384
T T
۲ نفر
برانکو: ثابت کردیم چرا بهترین تیم ایران هستیم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه شاگردانش قاطعانه برتر از سپاهان بودند، گفت: امشب ثابت کردیم که چرا بهترین تیم ایران هستیم.

«برانکو ایوانکوویچ» پس از برتری یک بر صفر شاگردانش در دیدار خارج از خانه برابر سپاهان اصفهان و صعود به فینال جام حذفی باشگاه های ایران، اظهار داشت: برای رسیدن به فینال جام حذفی بسیار خوشحال هستم و این امری طبیعی است.


وی افزود: باید به بازیکنانم تبریک بگویم که با جان و دل بازی کردند و قدردان هواداران باشم که حامی ما بودند.


این مربی موفق ادامه داد: در مرحله قبل مقابل پدیده پیروز شدیم و امروز نیز سپاهان را شکست دادیم. از عملکرد بازیکنان لذت بردم و باید بدانیم مساله ای که برای داشتن یک باشگاه بزرگ لازم است، بازیکنان خوب هستند که ما آنها را داریم.


برانکو در خصوص عملکرد داور این دیدار، گفت: ۲ بازیکن دیگر سپاهان نیز باید اخراج می شدند و برایم عجیب است که چرا پنالتی برای سپاهان پنالتی اعلام کرد. در هفته های اخیر داوران پشت دروازه علیه ما تصمیماتی گرفته اند که برایم عجیب است.


این سرمربی اهل کرواسی ادامه داد: از عملکرد فنی و رفتار بازیکنانم لذت بردم. باید انگیزه و شوق تیم میزبان را درک کنیم. عوامل نیمکت حریف به سمت ما آمدند و درگیری ایجاد شد.


وی در مورد پنالتی از دست رفته سپاهان، گفت: اگر ضربه پنالتی گل می شد نیز به بازی برمی گشتیم. این درحالی است که داور پنجم (داور پشت دروازه سپاهان) پنالتی روی علیپور را اعلام نکرد. ما خودمان داور هستیم و مربیان هم داوری بلد هستند.


برانکو در پاسخ به سوالی یکی از خبرنگاران اصفهانی مبنی بر اینکه اینگونه قهرمان برای او لذت بخش است؟ پاسخ داد: در طول بازی کاملاً برتر بودیم. ۲ مرتبه توپ به دیرک دروازه سپاهان برخورد کرد و باید با اختلاف پنج گل سپاهان را شکست می‌دادیم. این بازی بین تیم‌های برتر ایران بود و اگر سپاهان می توانست گلزنی کند و ما به گل نرسیم، آن وقت می‌توانست به فینال برسد.


وی در خصوص اینکه «محسن خلیلی» نتوانست نیمکت پرسپولیس را کنترل کند، گفت: او تلاش کرد تا فضا را آرام کند، اما نیمکت حریف به ما حمله کرد. زیاد ندارم در مورد مسائل حاشیه ای صحبت کنم چراکه در این دیدار داور یک اوت هم به سود ما نگرفت.


سرمربی پرسپولیس در مورد غایبان تیمش در فینال، گفت: نیمکت خوب و بازیکنان ایده آلی داریم و اگر فینال را نبریم، هیچ چیزی به دست نیاورده‌ایم.


برانکو در مورد انتشار اخباری مبنی بر مذاکره اش با مسئولان تراکتورسازی، گفت: خسته شدم از بس مذاکراتم با دیگر باشگاه ها را تکذیب کردم.


وی با اشاره به مشکلاتی که برای بیرانوند در روزهای اخیر ایجاد شد، توضیح داد: او کاری انجام نداد که بخواهد محروم شود و فردی که نباید در آنجا باشد را به جای دیگری هدایت کرد. کنار زدن پلیس بدتر است یا تهدید کردن هواداران که از سوی مدافع سپاهان رخ داد؟ معتقدم بهتر بود تا بیرانوند را مدام العمر محروم می کردند!


سرخپوشان پایتخت با برتری در دیدار مقابل سپاهان اصفهان، روز ۱۲ خردادماه در فینال جام حذفی به مصاف تیم دسته دومی داماش گیلان می روند.


این دیدار در ورزشگاه «فولاد» اهواز برگزار می شود.


ورزشی **۳۷۸۳**۹۱۱۸**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha