۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۰
کد خبرنگار: 1187
کد خبر: 83333766
T T
۰ نفر
تکاب در شبانه روز گذشته خنک ترین شهر آذربایجان غربی بود

مهاباد- ایرنا- رییس اداره هواشناسی تکاب گفت: این شهرستان با ۴ درجه کاهش دما نسبت به چهار روز گذشته و ثبت دمای ۶ درجه سانتی گراد بالای صفر خنک ترین شهر آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته بود.

رسول جبرییلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حداکثر دمای تکاب در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر بود که پس از تکاب، شهرهای چالدران با هشت درجه و شاهیندژ با ۹ درجه بالای صفر شب خنکی را پشت سر گذاشتند.
وی بیان کرد: همچنین شهرستان پلدشت با ثبت دمای ۳۳ درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین شهر آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته بود.
وی اظهار داشت: این شهرستان در ۲ ماه گذشته در چهار شبانه روز با ثبت دمای زیرصفر درجه، سردترین شهر آذربایجان غربی بود و در این مدت نیز ۲ شبانه روز عنوان سردترین شهر کشور را به خود اختصاص داد.
جبرییلی گفت: در سه روز آینده وضعیت جوی تکاب صاف تا کمی ابری و همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوای این شهرستان با سه درجه افزایش به ۲۸ درجه سانتی گراد بالای صفر افزایش خواهد یافت.
به گزارش ایرنا تکاب در منطقه ای سردسیر و کوهستانی در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و زمستان هایی سخت، طاقت فرسا و طولانی دارد و هم اینک نیز ارتفاعات این شهرستان با گذشت بیش از ۲ ماه از فصل بهار برفی است.
۷۵۱۴/‏۶۱۸۵/‏۷۱۲۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha