۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۱
کد خبر: 83334098
T T
۰ نفر

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس موجب وحدت شده است

۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۱
کد خبر: 83334098
حضور مردم در راهپیمایی روز قدس موجب وحدت شده است

بیرجند - ایرنا - فرماندار بیرجند گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس منجر به شکل گیری وحدت و همدلی ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان علیه ظلم صهیونیست‌ها و ایادی آنها شده است و ملت ایران همواره در حمایت از مظلوم با یکدیگر هم نظر هستند.

علی ناصری روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در بیرجند به خبرنگار ایرنا افزود: روز قدس به عنوان یادگار جاودانه از حضرت امام خمینی (ره) در تاریخ انقلاب اسلامی باقی مانده و هدف اصلی آن اعلام مظلومیت مردم فلسطین، گسترش روحیه استکبارستیزی میان امت مسلمان و مقابله با سیاست های خصمانه و ناجوانمردانه دولت غاصب اسرائیل است.



وی اظهار داشت: مسلمانان در راهپیمایی روز قدس با زبان روزه در همه جای دنیا حتی کشورهای غیراسلامی و انسان‌های آزاده دیگر ادیان با هدف ظلم ستیزی، با آرمان مردم فلسطین هم راستایی می‌کنند و این اتفاق هر سال باید تکرار شود تا به همه دولت‌های استعمارگر و غاصب نشان داده شود که ملت فلسطین تنها نیست.



فرماندار بیرجند گفت: این راهپیمایی نشان می‌دهد همه مردم آزاده دنیا در کنار ملت فلسطین برای آزادی کشور خود از چنگال صهیونیست‌های غاصب قرار دارند.



وی افزود: از سال قبل که سیاست‌های استکباری ایالات متحده آمریکا خود را نشان داد و در ادامه بحث جا به جایی پایتخت فلسطین اشغالی و انتقال سفارت آمریکا به شهر قدس و اعلام طرحی به نام معامله قرن در روزهای اخیر، راهپیمایی روز قدس در سال جاری اهمیت ویژه پیدا کرده است.



راهپیمایی روز قدس در بیرجند مرکز استان ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز از میدان شهدا آغاز شد و در مسیرهای میدان ابوذر، خیابان ارتش، بلوار پاسداران تا مسجد امام حسین (ع) ادامه یافت.



رئیس قوه قضاییه، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استان در کنار قشرهای مختلف مردم در این راهپیمایی باشکوه حضور داشتند.



رئیس قوه قضاییه که امروز (جمعه) وارد خراسان جنوبی شد، در جمع راهپیمایان روز قدس در مسجد امام حسین (ع) بیرجند سخنرانی کرد.



۷۵۵۹*۳۰۲۸


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha