۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۱۸
کد خبرنگار: 888
کد خبر: 83334119
T T
۰ نفر
استقامت در برابر متجاوزان پیام راهپیمایی روز قدس است

قم- ایرنا- استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس پیام اتحاد، همدلی، مقاومت و استقامت در برابر تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی دارد.

آیت الله سید محمد سجادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ملت ایران شعائر بزرگی دارد و روز قدس یکی از باشکوه‌ترین آن هاست که به فرموده حضرت امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس نامگذاری شده است.


وی اضافه کرد: باید با وحدت و یکپارچگی ملت ایران و همه مسلمانان جهان این روز زنده بماند و مسلمانان زیر پرچم اسلام در عالم بتوانند اظهار وجود کنند.


وی تصریح کرد: همانطور که در این سال‌ها شاهد بودیم با سلاح مقاومت می‌توانیم در برابر زیادی خواهی‌های استکبار و عوامل آنها بایستیم و مقاومت کنیم.


آیت الله سجادی گفت: در ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، یاری خداوند و مددهای غیبی در تمام عرصه‌ها همراه ملت ایران بوده است و با اینکه تجهیزات و رسانه‌های دشمنان چندین برابر ایران است، مشاهده می‌کنیم که آنها در حال شکست هستند.


وی تاکید کرد: مساله فلسطین و آزادی قدس شریف نیز با ایستادگی و ثابت قدم بودن ملت فلسطین و تمام آزادی خواهان جهان در برابر ظلم رژیم غاصب صهیونیستی محقق خواهد شد.


وی بیان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند زوال اسرائیل را می‌بینیم، امیدواریم محور این رژیم غاصب را هم ببنیم.


امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را «روز قدس» نامیدند و از مردم خواستند در این روز همبستگی خود را در حمایت از مردم فلسطین به نمایش بگذارند.


/۲۰۸۵/ ۶۱۳۳/‏

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha