۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۱۸
کد خبر: 83334167
T T
۶ نفر

مبارزه با رژیم صهیونیستی عمل به تعالیم انبیا است

۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۱۸
کد خبر: 83334167
مبارزه با رژیم صهیونیستی عمل به تعالیم انبیا است

قم - ایرنا - امام جمعه شهر قنوات قم گفت: خداوند متعال هنگامی که پیامبر را مبعوث کرد ۲ وظیفه مهم دعوت به یکتا پرستی و مبارزه با طاغوت را برای ایشان درنظر گرفت و به همین دلیل مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی عمل به تعالیم انبیا است.

حجت الاسلام و المسلمین رضا کرمی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: مبارزه با طاغوت، استکبار و ظالمان چیزی نیست که تنها انقلاب اسلامی آن را دنبال کرده باشد که عده‌ای ناآگاه شبهه وارد می‌کنند که این مرگ گفتن‌ها و در مقابل آمریکا ایستادن چه فایده‌ای دارد، در حالی که این مساله مهمترین وظیفه انبیا بوده است و تمام دینداران در طول تاریخ نسبت به مقابله با طاغوت اهتمام داشتند.


وی بیان کرد: در همین رابطه حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس نماد مبارزه با طاغوت است و فریاد حق خواهی علیه ظالمان را در عالم گسترش می‌دهد، همان جنایتکارانی که مردم مظلوم فلسطین را از خانه و کاشانه خود بیرون کردند و بیشترین ستم را در حق آنان روا داشتند.


وی ادامه داد: در این شرایط مساله نخست جهان اسلام، موضوع فلسطین و رهایی قدس شریف است، در حالی که دشمنان تلاش می‌کنند با انجام اقدامات مختلف مساله قدس به فراموشی سپرده شود و برای نمونه امسال بحث فریبکارانه معامله قرن را طراحی کردند.


امام جمعه قنوات گفت: مساله معامله قرن، خیانت بزرگ قرن است و همه مسلمانان باید یکپارچه به میدان بیایند و برای ناکام ماندن این طرح ننگین و مفاد آن تلاش کنند.


کرمی پور بیان کرد: در این طرح مستکبران عالم به دنبال گسترش شهرک سازی در مناطق مختلف فلسطین اشغالی و دور کردن مسلمان از قدس شریف هستند.


وی ادامه داد: بر اساس مفاد این طرح، آوارگان فلسطینی حق بازگشت به سرزمین مادری خود را ندارند و نمی‌توانند در فلسطین زندگی کنند.


امام جمعه قنوات گفت: در این طرح فلسطینیان حق داشتن هیچ گونه قوای نظامی و ارتشی را ندارند و نمی‌توانند از خود در برابر حملات دشمنان دفاع کنند.


وی بیان کرد: آمریکا با طرح موضوع معامله قرن به دنبال موضوع عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه و تأمین امنیت این رژیم جعلی است.


وی ادامه داد: خیانت‌های زیادی در قالب این طرح نهفته است که ان شا الله با حضور پرشور مردم ایران و سایر آزادی خواهان عالم در راهپیمایی روز جهانی قدس، نقشه شوم مستکبران برای اجرای معامله فریبکارانه قرن، ناکام خواهد ماند.


معامله قرن عنوان تبلیغاتی پیشنهادی است که دولت آمریکا از زمان به قدرت رسیدن دونالد ترامپ در خصوص فلسطین اشغالی آن را دنبال می‌کند.


امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را «روز قدس» نامیدند و از مردم خواستند در این روز همبستگی خود را در حمایت از مردم فلسطین به نمایش بگذارند.


۷۴۰۵/ ۶۱۳۳/‏

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha