نهادها و تشکلهای مختلف خراسان رضوی مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند

مشهد- ایرنا- نهادها، سازمانها، احزاب، تشکلها و شخصیتهای مختلف خراسان رضوی با صدور بیانیه‌های جداگانه ای مردم را به حضور پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش ایرنا، اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیانیه خود نوشت: در شرایطی که دشمنان اسلام و بشریت با طراحی توطئه ای ننگین موسوم به “معامله قرن” با همراهی حکام مرتجع و دست نشاندگان نظام استکبار به دنبال تحکیم طرح یهودی‌سازی سرزمین‌های فلسطین هستند، مبارزه و مقاومت تنها راه نجات قدس شریف از چنگال رژیم منحوس صهیونیستی و حکام خود فروخته منطقه است.



* تغییر در مرزهای فلسطین موجب کوتاه شدن روز شمار نابودی رژیم اشغالگر قدس خواهد شد


سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی هم در بیانیه خود آورده است: فلسطین تاریخی از نهر تا بحر است و هرگونه تغییر در مرزهای سیاسی فلسطین یا دوپاره شدن آن و ادامه جنایت‌ها و نقض حقوق بشر، جز بر افروخته‌تر شدن خشم ملت‌های انقلابی و مسلمان کشورهای اسلامی و آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان جهان و کوتاه شدن روز شمار نابودی و محو این رژیم به کمتر از ۲۵ سال نتیجه دیگری نخواهد داشت.



* قدس، محور وحدت مسلمانان


شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان هم در بیانیه خود با تاکید بر اینکه قدس، محور وحدت مسلمانان و قبله نخستین آنان است آورده است: در شرایطی که دولت منحوس آمریکا و همپیمانانش به دنبال طرح موسوم به "معامله قرن" بوده و تلاش دارند تا با ادعای پایان دادن به منازعه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها به هدف شوم خود یعنی حذف همیشگی بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود برسند اعلام می‌داریم حوزه‌های علمیه در پاسخ به ندای مظلومان و آوارگان فلسطینی اهداف شوم استکبار جهانی را محکوم می کند.



*روز قدس روز برآمدن امواج خروشان


سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی هم در پیام خود اظهار داشت: روز قدس روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنها در مقابل دشمنان و مستکبران است.



*روز قدس روز بسیج اسلامی


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی هم در پیام خود با بیان اینکه روز قدس در اصل بسیج عمومی اسلامی و تشکیل حزب مستضعفین در تمام دنیاست افزود: مسلمانان جهان با هدف حمایت از مردم فلسطین متحد و بسیج می‌شوند تا در مقابل هر گونه تجاوز، استعمار و استکبار، فریاد عدالتخواهی و آزادی خواهی سر دهند.



* نابودی و زوال سرنوشت محتوم صهیونیسم


محمد رضا کلائی شهردار مشهد هم در پیام خود آورد: امروز در پیمانی نامبارک، ظالمان جهان و با کمال تأسف برخی از کشورهای اسلامی دست در دست هم داده اند تا امپراتوری زر و زور و تزویر صهیونیسم را از سرنوشت محتومش که چیزی جز نابودی و زوال نیست رهایی بخشند اما نیل خروشان امت اسلام سیل وار بر کوکبه فرعونیان عصر خواهد تاخت تا مصداقی بر بشارت خداوندی "و نجعلهم الوارثین" گردد.


*پیروزهای جبهه مقاومت


جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی هم در بیانیه خود نوشت: پیروزی‌های خیره کننده جبهه مقاومت و وزیدن نسیم بیداری اسلامی در منطقه و شکست‌های پیاپی مثلث شوم صهیونیسم، استکبار و وهابیت، قدرت بی بدیل جبهه مقاومت را در وحدت ملت‌های مسلمان به پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران جلوه گر کرد.


این بیانیه می‌افزاید: جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، حمایت خود را از مقاومت اسلامی ملت مظلوم فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف اعلام نموده و با محکوم کردن طرح‌های استکباری همچون طرح معامله کثیف قرن، از تمامی اقشار ملت شریف ایران به خصوص اقشار متعهد و فرهیخته کشور برای حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی عظیم روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت می‌کند.


مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد از ساعت ۹ صبح روز دهم خرداد ماه از میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم امام رضا (ع) برگزار می‌شود.


۱۹۲۲/‏۷۵۰۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha