۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۹
کد خبر: 83334248
T T
۰ نفر

راهپیمایی روز جهانی قدس در گلستان آغاز شد

۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۹
کد خبر: 83334248
راهپیمایی روز جهانی قدس در گلستان آغاز شد

گرگان - ایرنا - همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم روزه‌دار و اقشار مختلف مردم استان گلستان آغاز شد.

به گزارش روز جمعه خبرنگاران ایرنا از سراسر استان، مردم روزه دار استان گلستان از سواحل خزر تا دورترین نقطه این استان، اعم از شیعه و سنی در کنار هم به خیابان‌ها آمده و در کنار سایر مسلمانان جهان بانگ مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا را فریاد زدند.


شرکت کنندگان در این این مراسم‌ها به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه حرکت کرده و در طول مسیر بانگ‌های الله اکبر خامنه ای رهبر، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ایم، حزب الله پیروز است اسرائیل نابود است، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود کافر سر دادند.


راهپیمایان در طول مسیر حمایت خود را از حرکت‌های انتفاضه اعلام داشته و خشم و انزجار خود را از معامله قرن توسط آمریکا، اسرائیل، کشورهای هم پیمانش در حوزه خلیج فارس ابراز کردند.


در گرگان مرکز استان گلستان که این مراسم از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان وحدت (شهرداری) آغاز شد.


راهپیمایان گرگانی مسیر خیابان حضرت امام (ره)، چهار راه میدان، خیابان شهید رجایی، خیابان محراب و مصلی نماز جمعه را طی کرده و با سردادن شعارهایی از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین حمایت کردند.


براساس این گزارش، سخنران مراسم روز قدس در گرگان حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فردا سپاه پاسداران است که تا لحظاتی دیگر در مصلی نماز جمعه به سخنرانی خواهد پرداخت.


در کنار مردم و مسئولین در گرگان، "ناصر ابوشریف" سخنگوی جنبش‌های اسلامی فلسطین به همراه "شیخ عبدالله صالح" دبیر کل حزب حرکت اسلامی بحرین هم در این راهپیمایی حضور دارند


۳۰۱۴/‏۳۰۹۱

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha