۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰:۱۶
کد خبر: 83334340
T T
۰ نفر
دعوت مسئولان تربت حیدریه از مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس

تربت حیدریه - ایرنا - امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه با صدور پیامی، از اقشار مختلف مردم برای شرکت گسترده در راهپیمای روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی امام جمعه، سعید باستانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و علی رستمی فرماندار ویژه تربت حیدریه روز پنجشنبه با صدور پیامی مشترک با گرامیداشت روز قدس، از مردم مومن و انقلابی این شهرستان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.


در متن این پیام مشترک آمده است: روز قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین، روز استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام است.


در ادامه این پیام مشترک آمده است: ملت همیشه در صحنه ایران و مردم فهیم و سرافراز شهرستان تربت حیدریه به نشانه سرکوبی ستم و در حمایت از آرمانهای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و با همراهی مسئولان، امسال نیز در راهپیمایی روز قدس، سنگ‌تمام خواهند گذاشت و برائت خود را از جرثومه‌های فساد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اعلام خواهندکرد.


مسئولان تربت حیدریه در این پیام مشترک از مردم فهیم و مومن این شهرستان به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دعوت کردند همگام با ملت سرافراز ایران اسلامی با حضوری گسترده در این راهپیمایی بار دیگر همبستگی، صلابت و بیداری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.


با هماهنگی صورت گرفته، راهپیمایی روز قدس در تربت حیدریه قرار است فردا ۱۰ خردادماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح از محل میدان شهدای این شهر آغاز شود و روزه داران با تجمع در میدان مرکزی، با قرائت قطعنامه، خشم و انزجار خود را از توطئه های سران استکبار اعلام و سپس در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه شرکت کنند.


شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوب +مشهد واقع است.


۷۰۷۹/‏۱۹۲۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha