۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۷
کد خبر: 83334725
T T
۰ نفر
امام جمعه بیرجند: مسئولان قوا مشکلات را از درون حل کنند

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: دولت به معنی عام و همه دولتمردان در هر قوه‌ای که هستند باید در این شرایط بکوشند مشکلات را از درون حل کنند زیرا مشکلات ما از داخل به سادگی قابل حل است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز (جمعه) در دیدار با رئیس قوه قضاییه افزود: متاسفانه شاهد هستیم که یک عده اقلیت با سیاست‌های ناسالم و یک عده فرصت طلب با سوءاستفاده‌های اقتصادی، با جامعه، ارزش‌های انقلاب، اقتصاد و آبروی جامعه بازی می‌کنند.


وی با بیان اینکه امروز روز پیوند عمومی امت در مقابل استکبار جهانی است اظهار داشت: حضور آیت الله رئیسی در جمع مردم خراسان جنوبی برای ما بسیار مغتنم است و امیدواریم که مردم ما حداکثر استفاده را از این فرصت داشته باشند.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انتصاب به جای شما که از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت گرفت باعث ایجاد جرقه امید در دل مردم شد زیرا آرمان بزرگ انقلاب که همان اجرای عدالت می‌باشد، چهره آن در نیروی قضائی است لذا امید است با توفیقات الهی محقق شود.


وی عنوان کرد: امسال سالی است که نزولات آسمانی فراوان بوده و ادامه نیز دارد و شاید مهاجرت معکوس به روستاها داشته باشیم و مردم توانایی زندگی در روستاها را دارند، لذا باید از این فرصت‌هایی که خدا در این تنگناها به ما داده است، استفاده کنیم.


حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: اگر در این مقطع با همدلی، همکاری و احساس مسئولیت، جلوی یکسری فسادها، کارهای سیاسی افراطی، سوء استفاده‌های اقتصادی و تخلف‌های اداری گرفته شود مشکلات قابل حل خواهد بود، زیرا ما در شرایطی نیستیم که این فشارهای اقتصادی بتواند ما را به زانو درآورد لذا مشروط به کار درست بابرنامه و باعدالت است.


وی افزود: این مردمی که اینچنین در فراز و نشیب‌ها همراه هستند بسیار نعمت بزرگی است که ما به کمک خود مردم مشکلات را حل کنیم و اگر اشتباهاتی بوده و هست و آزمون و خطایی در کار است الان بر همگان واضح است که جریان چیست زیرا نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد.


امام جمعه بیرجند گفت: ما تجربات زیادی داریم و این در حالی است که می‌توان به مردم و منطقه خود و آنهایی که بهره مند از تعهدهای دینی هستند بسیار خوب اتکا کرد و یک درسی نیز به بیگانگان داد.
وی بیان کرد: امیدواریم در این روز مقدس روز قدس با الهامات الهی همه ما در مبارزه با ظلم چه ظلم بیرونی و بین المللی و خودی مبارزه کنیم زیرا بار کجی است که به مقصد نمی‌رسد و به سمت آرمان‌های انقلاب که همان عدل است، برگردیم.


حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (جمعه) برای بررسی مسایل قضایی استان خراسان جنوبی و شرکت در راهپیمایی روز قدس وارد بیرجند شد.


حضور در راهپیمایی و سخنرانی در جمع مردم، افتتاح ساختمان دادسرای بیرجند، شرکت در شورای قضایی و اداری استان از برنامه‌های سفر یک روزه رئیس قوه قضاییه و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری است.


۹۸۹۳*۳۰۲۸

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha