۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۴
کد خبر: 83334825
T T
۵ نفر

راهپیمایی روز جهانی قدس در ورامین برگزار شد

۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۴
کد خبر: 83334825
راهپیمایی روز جهانی قدس در ورامین برگزار شد

تهران - ایرنا - همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم شهرستان ورامین با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم روزه دار و همیشه در صحنه شهرستان ورامین، در آخرین جمعه ازماه مبارک رمضان با اجتماع در میدان امام حسین (ع) این شهر، صحنه‌های پرشوری از حماسه حضور در دفاع از مردم مظلوم فلسطین خلق کردند و با مشت‌های گره کرده، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.


راهپیمایان درحالی که در دستان خود پلاکاردهایی با مضامین حمایت از قدس، قدس را آزاد می‌کنیم و به زودی در قدس نماز جماعت می‌خوانیم، با عبور از خیابان شهدا شعار مرگ بر استکبار سر داده و اسرائیل را دشمن شماره یک جهان اسلام معرفی کردند.


حضور نسل‌های مختلف جامعه، پیر و جوان، زن و مرد در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر این واقعیت را ثابت کرد که آرمان فلسطین به نسل و یا گروه خاص محدود نمی‌شود بلکه قدس تبلور عظمت ملت‌های مسلمان و نمادی از استقامت، ایستادگی و پایداری حق علیه باطل است و باید از آن حمایت کرد.


مردم ورامین بار دیگر ثابت کردند که در دفاع از آرمان‌های آزادیخواهان می باید اختلاف سلیقه‌ها را کنار گذاشت و قطره قطره به اقیانوس عظیم ملت‌های مسلمان و آزادیخواه در دفاع از مردم مظلوم فلسطین پیوست.


بسیاری از جوانان ورامینی با بر تن کردن لباس رزم و در حالی که آدمک‌های ترامپ و سران رژیم اشغالگر قدس را بر ت داشتند، آمادگی مقابله به توطئه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را اعلام کردند.


مردم بخش جواد آباد ورامین نیز همزمان با دیگر مردم ایران اسلامی با اجتماع در میدان اصلی این شهر، صحنه‌هایی از اوج همدلی و همبستگی ملت‌ها مسلمان در دفاع از آرمان فلسطین به نمایش گذاشتند.


مردم خداجوی جواد آباد با حرکت به سمت مصلای نماز جمعه و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، فلسطین را پاره تن اسلام اعلام کرده و از همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان خواستند تا برای مقابله با این غده سرطانی با هم متحد شوند.


مردم شهر خیر آباد ورامین نیز با اجتماع در مقابل امامزاده طاهر و مطهر (ع) و حرکت به سمت مصلای نماز جمعه این شهر، بار دیگر دفاع از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند.


بسیاری از برادران و خواهران اتباع ساکن در شهرستان ورامین نیز در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند تا این مهم بار دیگر ثابت شود که فلسطین آرمان تمامی ملت‌های مسلمان است.


در پایان این مراسم، راهپیمایان با قرائت بیانیه‌ای، خواستار اتحاد بیش از پیش مسلمانان جهان و تشکیل صف واحد جهت نابودی رژیم اشغالگر قدس شدند.


ته را م/۷۲۵۴/‏/۸‏۱۳۴

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha