۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۵۱
کد خبر: 83335338
T T
۰ نفر
امام جمعه شهرری: معامله قرن زمینه ساز رسوایی آمریکا و اسرائیل شد

شهرری- ایرنا- امام جمعه شهرری گفت: معامله قرن یک معامله ننگین بوده که با دروغ بزرگ آمریکا آغاز و با شکست و رسوایی کشورهای غاصب مواجه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری در حرم عبدالعظیم الحسنی (ع) اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل به دنبال برداشتن نام فلسطین و به رسمیت شناختن اسرائیل غاصب هستند.


وی تصریح کرد: طرح معامله قرن به بهانه رفع معضلات و مشکلات فلسطینیان مطرح شد که این طرح نقشه‌ای برای تحقق اهداف آمریکا و اسرائیل به شمار می‌رود.


امام جمعه شهرری به نامگذاری روز قدس از سوی امام راحل اشاره کرد و یادآور شد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس در واقع پیوند بین دین و سیاست است.


حجت الاسلام شاهچراغی عنوان کرد: اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی برای مردم منطقه و فلسطین یک خطر بزرگ به شمار می‌رود زیرا او فقط به فکر منافع خود و هم پیمانانش است و برای تحقق این هدف از هیچ کاری فروگذار نیست.


وی افزود: امام خمینی (ره) دفاع از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین را یک وظیفه شرعی و دینی و دفاع از همه مظلومان عالم و حمایت و طرفداری از آنها را مهم می‌دانستند.


امام جمعه شهرری با اشاره به اینکه اسرائیل و آمریکا قصد دارند نام فلسطین را در جهان به فراموشی بسپارند، یادآور شد: طبل رسوایی اسرائیل و هم پیمانانش به صدا درآمد و در عرصه جهانی شناخته شدند.


وی با بیان اینکه امروز زمان جواب دادن موشک با موشک است، عنوان کرد: خشم و انزجار ملت ایران از اسرائیل و هم پیمانانش یک منطق قرآنی است و بر همین اساس هر چیزی که موجب خشم کفار شود، تقدس دارد.


حجت الاسلام شاهچراغی به سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) یادبود و بزرگداشت یک فرد نیست، بلکه پاسداشت اندیشه و آرمان‌های اسلامی یک امت به شمار می‌رود.


وی افزود: امام خمینی (ره) نه تنها راه و خط سازش پذیری با دشمن را هرگز نمی‌پذیرفتند، بلکه ایستادگی و استقامت در برابر دشمن را به عنوان امری مهم و مؤثر می‌دانستند.


حجت الاسلام شاهچراغی اضافه کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی از هیچ ابرقدرت و قدرت پوشالی ترس و واهمه نداشتنه و همواره پیرو خط اسلام و مکتب قرآن بودند.


۱۹۷۰/۶۰۰۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha