۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۱۳
کد خبرنگار: 917
کد خبر: 83335515
T T
۰ نفر
مساله فلسطین اولویت اصلی جهان‌اسلام است

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با حضور در میان خیل عظیم روزه‌داران و راهپیمایان روز جهانی قدس، مساله فلسطین را اولویت و مساله اصلی مسلمانان و آزادیخواهان جهان دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین «عبدالحسین معزی» روز جمعه با اشاره به طرح ها و توطئه‌های فراوان نظام سلطه از ابتدای اشغال قبله اول مسلمین تاکنون، طرح موسوم به معامله قرن را ننگین و محکوم به شکست دانست.


وی افزود: مسلمانان جهان و فلسطینیان مبارز قطعاً تا آزادی کامل قدس شریف دست از مبارزه و مقاومت نخواهند کشید.


معزی اضافه کرد: اتفاق های اخیر در منطقه به همگان ثابت کرد تنها راه احقاق حقوق از دست‌رفته فلسطینیان مظلوم مقاومت و ایستادگی است. آمریکا تلاش می‌کند با تهدید و تطمیع دولت‌های خودباخته موجودیت رژیم صهیونیستی را مشروعیت ببخشد.


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر اظهار داشت: آزادگان عدالتخواه در سراسر جهان خیانت‌ها و خباثت‌ها را فراموش نخواهند کرد. دولت‌های غربی پس از شکست در راه‌اندازی گروه‌های تکفیری به منظور تضعیف جبهه مقاومت و تقویت جایگاه صهیونیست ها به‌دنبال راه دیگری برای پشتیبانی از دولت غاصب اسراییل است.
وی ضمن تجلیل از حضور پرشور و همیشگی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی های روز قدس، این حضور پرشور را نتیجه بصیرت ملت ایران دانست که روز قدس را تبدیل به روز دفاع از مظلوم و مبارزه از ظالمان کرده است.
نماینده ولی فقیه در هلال احمر ضمن حضور در پایگاههای جمعیت هلال احمر در طول مسیر راهپیمایی و گفت و گو با امدادگران و اعضاء این جمعیت از فعالیتها و خدمات این نهاد مردمی و عام المنفعه در مراسمات ملی و ایام الله تقدیر و تشکر کرد.
اجتمام *۷۰۲۹**۹۱۸۹

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha