۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۱
کد خبرنگار: 1603
کد خبر: 83335971
T T
۰ نفر

پروندهٔ خبری

 437 ورزشکار و کادر فنی امروز با حضور رییس جمهوری تجلیل می شوند

تهران- ایرنا- مدیر کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی روز شنبه اعلام کرد که از 437 ورزشکار و کادر فنی در حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری تجلیل می شود.

«سید محمد شروین اسبقیان» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آئین تجلیل از قهرمانان و کادر فنی امروز با حضور رئیس جمهوری در سالن اجلاس سران در حالی برگزار می‌شود که از مجموع ۴۳۷ نفر، ۲۸۱ نفر ورزشکار (۱۳۲ مدال آور آسیایی و ۱۴۹ ورزشکار پاراآسیایی) هستند.

وی در ادامه گفت: مدال آوران در ۲۰ رشته بسکتبال، تکواندو، تیراندازی، تیراندازی باکمان، دوومیدانی، تنیس روی میز، جودو، جوجیتسو، کوراش، ورزش‌های رزمی، شنا، شیرجه و واترپلو، شمشیربازی، قایقرانی، کاراته، کبدی، کشتی، وزنه برداری، کوهنوردی، والیبال، ووشو، ورزش نابینایان و ورزش‌های جانبازان به روی سکوی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا رفتند.

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی اضافه کرد که از ۱۵۶ نفر شامل کادر فنی (مربی، سرپرست و رییسان فدراسیون‌های ورزشی) تجلیل می‌شود که از این تعداد ۹۰ نفر در بخش آسیایی و ۶۶ نفر در بخش پاراآسیایی هستند.

اسبقیان پیشتر به ایرنا گفته بود که پاداش قهرمانان سال ۹۷ بر اساس آئین نامه تجلیل از قهرمانان اهدا می‌شود و به منظور ایجاد انگیزه قهرمانان در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، وزارت ورزش و جوانان زودتر این آئین را برگزار می‌کند.
مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی این را هم گفت که پاداش این قهرمانان آماده است.

پیشتر مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش کشور اول خرداد ماه سال ۹۷ برگزار و از ۲ هزار و ۱۷۱ تن از مدال آوران و قهرمانان ورزش سال‌های ۹۶-۹۵ و تیم فوتسال زنان ایران با حضور حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» رئیس جمهوری تجلیل شده است و حواله ۲۵ هزار و ۷۰۰ سکه بهار آزادی هم به رییسان فدراسیون‌های ورزشی تحویل داده بود.

ورزشی **۹۲۵۰**۱۰۶۷**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha