۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۵۴
کد خبرنگار: 951
کد خبر: 83336792
T T
۰ نفر
معاون استانداری: ۲۹۳۰ میلیارد ریال به طرح های عمرانی سمنان اختصاص یافت

سمنان- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: ۲ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوب دور اول سفر کاروان تدبیر و امید به طرح های عمرانی استان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، منوچهر فخری روز شنبه در آئین معرفی مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان در سالن جلسات این اداره کل با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، افزود: در دوره اول سفر ریاست جمهوری به استان سمنان برای اجرای ۱۸ طرح سه هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده بود که تاکنون بخش قابل توجهی از آن تخصیص یافت.
وی خاطر نشان کرد: بازسازی جاده سمنان- فیروزکوه، دامغان- گلوگاه، مهدیشهر- شهمیرزاد و گرمسار-فیروزکوه از طرح‌های مهم حوزه راه سمنان است که اداره کل راه و شهرسازی استان، تکمیل این طرح‌ها را در اولویت قرار دهد.
فخری اضافه کرد: اجرای طرح بازآفرینی شهری و احیای بافت‌های فرسوده و تاریخی سمنان باید مدنظر مسئولان مربوط قرار گیرد و اجرای این طرح در استان اکنون ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.
وی ادامه داد: تکمیل ندامتگاه شهرستان‌های سمنان و دامغان از مطالبات اصلی استاندار و مردم سمنان است که باید در ماه‌های آینده این طرح‌ها به بهره برداری برسد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: بیمارستان در حال ساخت مهدیشهر اکنون ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که با همکاری مدیران دستگاه اجرایی این طرح نیمه تمام بهداشتی و خدماتی باید در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.
به گزارش ایرنا، در این آئین از تلاش‌های سید کمال الدین میرجعفریان قدرانی و حسین دهقان به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان منصوب شد.
در این آئین مهدی عبوری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، احمد همتی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، سید عباس دانایی فرماندار سمنان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند.
۷۳۳۹/۶۱۰۳