۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۹:۴۷
کد خبرنگار: 951
کد خبر: 83385246
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جبران عقب‌ماندگی در بازسازی راه‌ها سمنان نیازمند اعتبار است

سمنان- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: جبران عقب‌ماندگی در بازسازی راه‌‎های استان نیازمند تخصیص به موقع اعتبارهای استانی و جذب اعتبارهای ملی است.

حسین دهقان روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون اعتبارهای بخش راه استان سمنان برای بودجه سال ۹۸ ابلاغ نشده و پیگیر این موضوع هستیم.

وی خاطر نشان کرد: عقب‌ماندگی در اجرای عملیات عمرانی در بخش راه استان سمنان با همدلی مسئولان قابل جبران است و برنامه‌های خوبی در این بخش برای رفع چالش جاده‌های ناایمن تدارک دیده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان ادامه داد: بر اساس ساختار اداری باید ۱۷۰ نفر در مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان مشغول به کار باشند که اکنون ۵۲ نیروی رسمی و پیمانی و ۴۰ نیروی قراردادی در این اداره کل مشغول به فعالیت هستند.

دهقان اضافه کرد: اکنون اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ۸۰ نیروی انسانی برای انجام کارهای اداری کم دارد که کمبود این تعداد از نیروی انسانی باید جبران شود.

وی تصریح کرد: چهار سهمیه از گذشته برای جذب نیروی انسانی تدارک دیده شد که در روزهای آینده فعالیت این افراد در اداره کل راه و شهرسازی استان با پایان یافتن روند اداری جذب، آغاز می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: سهمیه جذب چهار نیروی انسانی دیگر نیز انجام شده و این اداره کل از سایر دستگاه‌های اجرایی نیروی رسمی در قالب مأمور و انتقالی می‌پذیرد.

۶۶۰ کیلومتر از مسیر اصلی ۸۶۰ کیلومتری تهران - مشهد در استان سمنان واقع شده که سالانه دست کم ۲۰ میلیون زائران رضوی از این محور تردد می‌کنند.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

برچسب‌ها

اخبار مرتبط