۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83337968
T T
۱ نفر

۱۰۰ تن علوفه در مهاباد طعمه حریق شد

۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۴۵
کد خبر: 83337968
۱۰۰ تن علوفه در مهاباد طعمه حریق شد

مهاباد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: ۱۰۰ تن علوفه در روستای «داش تیمور» این شهرستان طعمه حریق شد.

رحمان احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد پس از دریافت خبری در خصوص وقوع آتش سوزی در روستای داش تیمور واقع در بخش خلیفان این شهرستان، به دلیل نزدیکی به محل وقوع حادثه به محل آتش سوزی اعزام شدند.


وی با بیان اینکه سه نفر از ماموران ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل تانکر آب و تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند، اضافه کرد: به علت انباشت علوفه خشک در نزدیکی روستا سرعت گسترش آتش بسیار زیاد بود و آتش نشانان با تمام توان نسبت به اطفای حریق اقدام کردند که پس از حدود یک ساعت، این آتش سوزی مهار شد.


وی با بیان اینکه هنوز برآوردی از میزان خسارت این حادثه گزارش نشده است، ادامه داد: با وجود اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته اما خسارات مالی زیادی به بار آورده است.


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد از دامداران و کشاورزان خواست تا با استفاده از روش صحیح و مناسب، نسبت به انبارداری و نگهداری علوفه و خوراک دام استفاده کنند.


به گزارش ایرنا سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.
۵۳۸ مأموریت در طول یک سال گذشته توسط این سازمان انجام شد که ۳۹۴ مورد آن مربوط به اطفای حریق بود.


۹۹۰۳/‏۶۱۸۵/‏۲۰۹۳


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha