۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۱۵
کد خبر: 83338081
T T
۰ نفر

هوای هرمزگان ۳ درجه گرم تر می شود

۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۱۵
کد خبر: 83338081
 هوای هرمزگان ۳ درجه گرم تر می شود

بندرعباس- ایرنا- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از لحاظ دمایی از امروز یکشنبه به طور نسبی بین ۱ تا ۳ درجه شاهد افزایش نسبی دما در استان خواهیم بود که تا روزهای پایانی هفته این وضعیت دمایی ماندگار است.

مرضیه سی سی پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از فردا دوشنبه با توجه به وزش باد به نسبت شدید در جنوب شرق کشور، افزایش باد شمال شرقی با احتمال گرد و غبار و کاهش رطوبت نسبی هوا در مناطق شرقی استان هرمزگان پیش بینی می‌شود.



وی بیان داشت: امروز یکشنبه وضعیت جوی و دریایی به نسبت پایداری در هرمزگان حاکم است و به تدریج از سمت مناطق دریایی افزایش ابرهای پوششی در استان پیش بینی می‌شود.




کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: امروز یکشنبه در مقایسه با روز گذشته از میزان سرعت باد در جزیره‌های غربی خلیج فارس (کیش و لاوان) کاسته شده و شرایط دریا در این مناطق مساعد است.




سی سی پور گفت: در ساعت بعد از ظهر در مناطق شرقی تنگه هرمز و اوایل شب در مناطق غربی آن افزایش باد جنوب غربی با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهیم داشت که سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد.




وی ادامه داد: توصیه می‌شود در ساعت بعد از ظهر و شب شناورهای سبک و صیادی در مناطقی چون جنوب قشم، هنگام، تنب بزرگ و کوچک، سیریک، هرمز، لارک و تیاب احتیاط‌های لازم داشته باشند.




۷۱۹۵/۶۰۴۸


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha