۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۰:۲۲
کد خبر: 83339017
T T
۰ نفر
فرماندار شوش: پیگیر مطالبات کارگران کاغذ پارس هستیم

دزفول-ایرنا-فرماندارشوش با اشاره به اعتراض جمعی از کارگران کارخانه کاغذ پارس گفت: پیگیر مطالبات کارگران این کارخانه هستیم.

عدنان غزی یکشنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: ماموظف به دفاع از حقوق کارگران هستیم لذا از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی‌شود.


وی با تاکید بر لزوم تشکیل شورای کار در تمام شرکت‌های صنعتی از جمله کاغذ پارس و پاک چوب گفت: شورای کار شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه نیز با پیگیری‌های صورت گرفته راه اندازی شده است


رئیس شورای تأمین شهرستان شوش به رئیس اداره تعاون، کارورفاه اجتماعی این شهرستان دستورداد تا ظرف ۲ هفته شورای اسلامی کار را در شرکت کاغذ پارس هفت تپه تشکیل دهد ودیگر مشکلات وخواسته های کارگران این شرکت نیز پیگیری و حل شوند.


تعدادی از کارگران کاغذ پارس هفت تپه امروز دست از کار کشیدند و خواستار تجدید نظر در طرح طبقه بندی مشاغل، انعقاد قرار داد بلند مدت و تشکیل شورای اسلامی کار شدند.


حدود ۳۰ نفر از آنها نیز امشب با امام جمعه، نماینده و فرماندار شوش دیدار داشتند و مطالبات خود را مطرح کردند.


نماینده مردم شوش در مجلس در این دیدار خواستار پیگیری مطالبات جامعه کارگری شد و گفت: مطالبات کارگران کاغذ پارس با توجه به نزدیکی عید فطر باید رسیدگی شوند.


سیدراضی نوری خواستار آزادی سه کارگر بازداشتی این کارخانه شد و افزود: اجازه نخواهیم داد به جامعه کارگری شهرستان بی احترامی شود.


۷۲۸۰/۳۰۲۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha