۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۲۴
کد خبر: 83340349
T T
۰ نفر

پروندهٔ خبری

۳۵۰۰ هزار نفر از مردم ورامین زائر حرم امام راحل می شوند

تهران – ایرنا – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین گفت: همزمان با سی امین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، ۳ هزار و۵۰۰ نفر از مردم شهرستان ورامین زائر حرم امام راحل می شوند.

به گزارش ایرنا، سرگرد پاسدار سعید تاجیک روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام عزت و افتخار خود را از امام راحل دارد و حضور پرشور مردم در سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، ملاکی برای ولایت پذیری افراد محسوب می‌شود.


وی افزود: برگزاری مراسم معنوی سالگرد ارتحال حضرت امام، حرکتی فرهنگی در راستای پاسداشت ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود زیرا این مراسم نه تنها تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی که تجدید بیعتی مجدد با رهبر معظم انقلاب محسوب می‌شود.


وی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل گفت: رهبر معظم انقلاب طی سال‌های اخیر، در سخنرانی سالگرد ارتحال حضرت امام نسبت به تبیین خط اصیل امام راحل اقدام می‌کنند که حضور در این مراسم می‌تواند جوانان را نسبت به این مسیر آگاه‌تر سازد.


تاجیک گفت: بسیاری از مردم شهرستان ورامین و روستاییان تقاضای حضور در این مراسم معنوی را دارند که با هماهنگی‌های به عمل آمده زمینه حضور ۳ هزار و ۵۰۰ از مردم شهرستان در روز ۱۴ خرداد در حرم امام راحل فراهم شده است.


وی تصریح کرد: قرار بود که در ابتدا ۷ هزار و ۲۰۰ نفر در این مراسم شرکت کنند که با توجه به محدودیت‌های ترافیکی، این تعداد به ۳ هزار و ۵۰۰ نفر کاهش یافت ولی بسیاری از مردم شهرستان شخصاً در این مراسم شرکت می‌کنند.


وی گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده، ۹۱ دستگاه اتوبوس زائران را به حرم حضرت امام منتقل می‌کنند.


وی اظهار داشت: علاوه بر این تعداد، کمیته امداد حضرت امام نیز دو دستگاه اتوبوس متشکل از افراد تحت پوشش این نهاد را به حرم حضرت امام اعزام می‌کنند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین افزود: همه ما مدیون امام راحل هستیم و با حضور پرشور در مراسم سالگرد ارتحال ایشان که مصادف با سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ مردم ورامین است ثابت می‌کنیم که مردم این دیار هیچ گاه دست از ولایت برنداشته و در صف مقدم دفاع از ارزش‌های اسلامی قرار دارند.


تهرام//۷۲۵۴/‏/‏۱۳۴۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha