دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت: راه امام خمینی(ره) استکبارستیزی و مقاومت در برابر مستکبران است

یزد- ایرنا - دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: راه و سیره حقیقی حضرت امام خمینی (ره) که موجب شکست دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی شده در روحیه استکبار ستیزی و مقاومت در برابر مستکبران خلاصه می شود.

حجت الاسلام محمدحسن اختری شامگاه دوشنبه در آیین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد در مسجدروضه محمدیه (حظیره) افزود: امام از ابتدای نهضت تا پیروزی انقلاب و تداوم آن به اهداف و آرمان های الهی خود ایمان داشت و بر اساس آن و بندگی خدا بر دشمنان پیروز شد.


وی ادامه داد: از اهداف و ویژگی های بارز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می توان به تکیه بر دین و ارزش های الهی، تسلیم تاپذبری در برابر استکبار، مردمداری، اخلاص، کار برای مردم و مبارزه همیشگی و خستگی ناپذبر با دشمنان دین و نظام اسلامی اشاره کرد.


این مسئول تصریح کرد: حضرت امام همه وجود خود را در دین و ارزش ها خلاصه کرده بود و لحظه ای دست از کار و فعالیت برای مردم و خدمت به جامعه برنداشت و همین عامل در کنار اخلاص و بندگی موجب موفقیت در تحقق اهداف و آرمان های ایشان شد.


اختری تاکید کرد: امروز مقام معظم رهبری در همان مسیر که حضرت امام راحل ترسیم کرده است حرکت می کنند و لحظه ای دست از اصول و ارزش های دینی، انقلابی و استکبار ستیزی که ویژگی های بارز نظام است بر نمی دارند.


وی بیان داشت: اگر امروز آمریکا و قدرت های شیطانی در مقابل عظمت نظام و انقلاب اسلامی سر تسلیم فرود می آورند و نمی توانند به رغم تلاش های زیاد به اهداف شوم خود برسند بخاطر همان روحیه انقلابی و اخلاص و بندگی است.


در این مراسم که با حضور امام جمعه و استاندار، مسئولان و جمعی از مردم برگزار شد هیات مذهبی روستای ده بالا تفت به عزاداری پرداخت.


۷۵۳۶/‏ ۶۰۱۴/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha