۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۳۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 83340823
T T
۰ نفر
امام جمعه گناباد: امام خمینی (ره)  ارزشهای اسلامی را احیا کرد

گناباد- ایرنا- امام جمعه گناباد گفت: امام خمینی (ره) با هدایت و رهبری نهضت و انقلاب اسلامی ارزشهای اسلامی که قبل انقلاب به انزوا رفته بود را اعتلا بخشید و احیا کرد.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب دوشنبه شب در آئین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در گناباد افزود: رژیم منفور پهلوی اسلام زدایی و تأمین منافع غرب و استکبار را در کشورمان در اولویت برنامه‌های خود قرار داده بود و با ارزشهای اسلامی به صراحت مخالفت می‌کرد.


وی ادامه داد: به برکت مجاهدت‌های امام خمینی (ره) و با همراهی مردم انقلاب پیروز شد و کشور ما به اعتلا و عزت و استقلال دست یافت و در مقابل ترفندهای مستکبران ایستاد.


امام جمعه گناباد گفت: امام راحل (ره) با اخلاص به صحنه آمد و جان خود را در کف دست قرار داد و و ارزشهای اسلامی و اهل بیت (ره) و قرآن را از انزوا نجات داد و مردم هم با مشاهده خلوص نیت امام راحل (ره) با شرکت در صحنه مبارزات، رژیم ستمشاهی را سرنگون کردند و انقلاب را به پیروزی رساندند.


صادقی نسب افزود: با گذشت ۳۰ سال باز هم مردم در کنار مسئولان و با حضور پرشور در آئین بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) وفاداری خود را به اثبات رساندند.


آئین بزرگداشت سی امین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) دوشنبه شب با حضور پرشور مردم و مسئولان و ۴۰ هیأت عزاداری و بسیجیانی از ۱۳۵ پایگاه مقاومت بسیج مناطق شهری و روستایی گناباد در این شهر برگزار شد.


شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.


۱۹۲۲/‌۲۰۹۵




نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha