۱۵ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83340895
T T
۰ نفر

بیش از ۲ هزار عدد قرص غیرمجاز در مهاباد کشف شد

۱۵ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۴۶
کد خبر: 83340895
بیش از ۲ هزار عدد قرص غیرمجاز در مهاباد کشف شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ۲ هزار و ۴۲۷ عدد انواع قرص غیرمجاز و فاقد پروانه ساخت با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ رضا ظهیریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اطلاع مأموران از فروش داروهای غیرمجاز در سطح این شهرستان، پیگیری این موضوع در دستور کار وِیژه پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: مأموران انتظامی پس از شناسایی محل انباشت این قرص ها که یک انبار بود آنجا را مورد بازرسی قرار دادند و توانستند این میزان داروی غیرمجاز و تقلبی را کشف و ضبط کنند.
سرهنگ ظهیریان اضافه کرد: در این پرونده یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.
فرمانده انتظامی مهاباد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و افراد مشکوک در زمینه خرید و فروش انواع دارو و قرص‌های غیرمجاز و قاچاق مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.
به گزارش ایرنا مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی آذربایجان غربی در سال جاری اعلام شده است.
مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
۹۹۰۳/‏۶۱۸۵/‏۳۰۷۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha