۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۷
کد خبر: 83341022
T T
۰ نفر
فرماندار ابرکوه: اندیشه های  امام خمینی (ره) جهان اسلام را متحول کرد

یزد - ایرنا - فرماندار ابرکوه با بیان اینکه اندیشه های امام راحل (ره) کشورهای اسلامی را متحول کرد، افزود: امام خمینی (ره) شخصیتی الهی، عرفانی، عبادی و سیاسی داشتند که مایه وحدت و انسجام جهان اسلام شد.

محمد کاظمی نسب روز سه شنبه در حاشیه آئین بزرگداشت مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به ایرنا افزود: امروز جهان اسلام، انقلاب اسلامی را به نام امام خمینی (ره) و خلف صالح آن مقام معظم رهبری می‌شناسند.


وی اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین و شناساندن ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) در ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) به نسل‌های امروز و آینده است.


کاظمی نسب تصریح کرد: امام (ره) شخصیتی بود که در جهان اسلام تحول عظیمی را به وجود آوردند و ملت را بیدار کردند و امروز بیداری ملت‌ها مرهون زحمات و تلاش‌های ارزشمند امام خمینی (ره) است.


وی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) شخصیتی بود که درس تهذیب و علم خود را در عمل نشان داد و نهضت اسلامی را در ایران و جهان بنیانگذاری کردند.


فرماندار ابرکوه در ادامه یادآور شد: مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و نسل اول انقلاب باید برای ترویج افکار و اندیشه‌های امام راحل تلاش و برنامه ریزی و افکار امام راحل (ره) را برای نسل امروز بیشتر از گذشته تبیین کنند.


وی خاطر نشان کرد: بعد از رحلت امام تصمیم انقلابی و به موقع مجلس خبرگان رهبری در انتخاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.


مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.


۷۵۴۰/‏‬ ۲۰۴۷/‏

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha