۱۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۲۱
کد خبر: 83342501
T T
۰ نفر
محمدخانی: شرایط برای ادامه فعالیت برانکو باید فراهم شود

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تحسین عملکرد «برانکو ایوانکوویچ»، گفت: مسئولان باشگاه باید هرچه سریعتر شرایط را برای ادامه فعالیت برانکو فراهم کنند.

«ناصر محمد خانی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: برانکو در چند سال اخیر با پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت. مسئولان باشگاه باید بستری را فراهم کنند تا این مربی بزرگ به فعالیت مربیگری اش در جمع سرخپوشان ادامه


دهد.


وی افزود: سه قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی جام حذفی، قهرمانی در سوپرجام و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس نتایج فوق العاده ای بوده که این مربی کروات برای پرسپولس به ارمغان آورد و برای همیشه در تاریخ این باشگاه به ثبت رسید.


پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: مگر از یک مربی چه توقع و انتظاراتی را می توانیم داشته باشیم؟ مگر به جز این است که از او می خواهیم تیم را به موفقیت برساند. برانکو نتایجی را برای پرسپولیس به دست آورد که شاید مربی دیگری قادر به انجام آن نبود.


محمدخانی تصریح کرد: فصل به بهترین شکل ممکن برای پرسپولیس به پایان رسید و وظیفه مسئولان این تیم، تسویه حساب مالی کامل با برانکو و دیگر اعضای کادر فنی است. به نظر من رفتارهای اخیر با برانکو درست نیست و این پرسش در ذهنم ایجاد می شود که اگر او برای پرسپولیس افتخار آفرینی نمی کرد، چه برخوردی با وی صورت می گرفت؟


بازیکن پیشین پرسپولیس تاکید کرد: اگر برانکو از پرسپولیس برود حاشیه های زیادی برای این تیم به وجود می آید و مشخص نیست که سرمربی بعدی بتواند نتایج او را تکرار کند.


وی گفت: مدیران پرسپولیس نباید زمان را از دست بدهند و باید تیمی را برای فصل آینده تدارک ببینند که علاوه بر موفقیت در ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز بتواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.


ورزشی **۹۴۶۴**۳۷۸۳**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha