۱۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۰۵
کد خبر: 83342887
T T
۰ نفر
امام جمعه یزد: مقاومت مردم، آمریکا را تسلیم کرده است

یزد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مقاومت جانانه مردم و مسئولان، آمریکا و حامیان او را در برابر نظام اسلامی، وادار به تسلیم کرده است.

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی افزود: ملت ایران در ۴۰ سال گذشته به رغم تمام تحریم‌ها و تهدیدها بر اصول و ارزش‌های انقلابی پافشاری کرده و تسلیم نشده است.


وی ادامه داد: این روحیه عزت خواهی و اقتدار موجب شده تا هم اکنون آمریکا از تمام زمان‌ها در قبال انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان در انزوا قرار گیرد و دست به هر عملی می‌زند شکست می‌خورد و این بخاطر استقامت مردم و مسئولان است.


امام جمعه یزد تصریح کرد: باید روحیه مقاومت و ایستادگی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است تا رسیدن به تمام اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی روز به روز در پیش مردم و مسئولان تقویت شود و هیچگاه دست از آن بر نداریم.


ناصری گفت: عقب نشینی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی و آمریکا خیانت به نظام است و باید همه مردم و مسئولان با بصیرت گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای اقتدار و عزت این نظام بیش از گذشته وظایف دینی و انقلابی خود را عمل کنند.


نماینده ولی فقیه در استان یزد همچنین به اهمیت تربیت دینی و فعالیت‌های ارزشی توسط آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های آموزشی تاکید کرد.


ناصری از مردم خواست تا برکات ماه مبارک رمضان را در طول سال برای خودسازی حفظ کنند.


۷۵۳۶/‏‬ ۶۱۹۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha